Ostettu: Saab 900c vm 1989

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Doomrider
"Hirsch"
Viestit: 738
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 19:08
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Doomrider »

Aha! tuon takia vissiin kaasutin oli aik nokinen 88" kasarissa! ja ilman puhdistin vaihettii viimeks 2000 scan autos vai oliko se velj.laakkonen??
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
HM
"Aero"
Viestit: 417
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2004 08:47
Paikkakunta: Peräpönkkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HM »

Doomrider kirjoitti:Aha! tuon takia vissiin kaasutin oli aik nokinen 88" kasarissa! ja ilman puhdistin vaihettii viimeks 2000 scan autos vai oliko se velj.laakkonen??
Varmaan riippuu hieman miten ajelee ja missä ajelee milloin tuo kannattaa vaihtaa, mutta esimerkiksi itse vaihdan tuon vuoden välein ja aina uuteen, en todellakaan ala esimerkiksi puhaltelemaan sitä puhtaammaksi paineilmalla kuten joissakin jopa ohjeissa on mainittu.

Uusi sopiva filtteri ei kuitenkaan maksa kuin muutaman euron.

Niin ja pitää vielä hifistellä eli ei ole mahdottomuus sekään ettäkö menisi se pienempi suoraan imusarjalle menevä huohotusletku tukkoon, josta syystä huohotus toimii sitten täysin ämpärin kautta, oli filtteri uusi tai vanha.
#2274
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karg »

Tämä Saab pääsi sitten uuteen kotiin 21.11.2005. Onneksi se meni saabistille ja saatiinhan autosta jopa hyvä hinta - lähes se mitä pyydettiin 8)
Vastaa Viestiin