andrelinoge kirjoitti:En osaa päättää millä ajelisin, arvon herra Lefa. Suurin syy miksi vaihdoin autoa on siksi että sain aina kuulla nuorisolta suurinpiirtein tällaisia kommentteja kuin "Vai on sulla SAAAABI!". Ainoat ketkä arvostivat autoani oli vanhat ukot kaljakasseineen, niillä kuin oli joskus nuoruudessaan ollut saabi ja se oli niin HYYYYVÄ
Eli ei herunut? Ehkäpä se on kiinni muustakin kuin autosta, itse en ainakaan "saalista" autollani, vaan koitan olla oma itseni, auto on kulkuneuvo minulle, ja toki myös harraste.
Ja jos renulla heruu, niin poistapas tuo Saabi-ilmoituksesi tai jäät vallan ilman..
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Itse ainakin ajan Saabilla ylpeänä, ja saan enemmän ylpeyttä muiden halveksunnasta kun eivät edes tiedä mitä haukkuvat, kun saavat kyydin kunnon tontussa esim, niin mielipiteet muuttuu lähes jokaisella ja sit ollaan hiljaista poikaa
Niinhän se yleensä on, että vasta kun on kuitti itsensä kanssa, eikä enää välitä muitten mielipiteistä vaan osaa ajatella omillaan, ryhtyy Saabistiksi.
Mäksä kirjoitti:eli haluat kuulua tasapaksuun massaan.
Itse ainakin ajan Saabilla ylpeänä, ja saan enemmän ylpeyttä muiden halveksunnasta kun eivät edes tiedä mitä haukkuvat, kun saavat kyydin kunnon tontussa esim, niin mielipiteet muuttuu lähes jokaisella ja sit ollaan hiljaista poikaa
Näinhän se menee, kyllähän sitä on helppo arvostella autoa, jollaisessa ei koskaan ole istunut, saati ajanut. Monen mieli on muuttunut kyydissä ollessa, vaikkeivät silti ole Saabia hankkineet.
Tri-Lo kirjoitti:Jep.
Niinhän se yleensä on, että vasta kun on kuitti itsensä kanssa, eikä enää välitä muitten mielipiteistä vaan osaa ajatella omillaan, ryhtyy Saabistiksi.
Naulan kantaan.
Viimeksi muokannut lefa42, Ma Syys 26, 2005 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB W203 '04 200 CDI
Aivan oikeassa olet, en halua että autoni erottuu joukosta jotenkin. Ja en todellakaan luule että Renulla tai millään muuallakaan autolla heruu mitään. Olen vain saanut kuulla että saabistit ovat omasta mielestään jotenkin parempia kuin muut ja alan ymmärtää miksi.
andrelinoge kirjoitti:Aivan oikeassa olet, en halua että autoni erottuu joukosta jotenkin. Ja en todellakaan luule että Renulla tai millään muuallakaan autolla heruu mitään. Olen vain saanut kuulla että saabistit ovat omasta mielestään jotenkin parempia kuin muut ja alan ymmärtää miksi.
Ei me olla ketään parempia, me vaan ajetaan muita paremmilla autoilla
andrelinoge kirjoitti:Aivan oikeassa olet, en halua että autoni erottuu joukosta jotenkin. Ja en todellakaan luule että Renulla tai millään muuallakaan autolla heruu mitään. Olen vain saanut kuulla että saabistit ovat omasta mielestään jotenkin parempia kuin muut ja alan ymmärtää miksi.
No jos "nuorison" mielipide ratkaisee noin paljon, että rupeat automerkkiä vaihtamaan, niin kyllä on pakko kyseenalaistaa herran itsetunto. Itse ajan tasan sillä mikä on oman maun mukainen, sanoi nuoriso/vanhukset/kuolleet mitä tahansa.
MB W203 '04 200 CDI
andrelinoge kirjoitti:En osaa päättää millä ajelisin, arvon herra Lefa. Suurin syy miksi vaihdoin autoa on siksi että sain aina kuulla nuorisolta suurinpiirtein tällaisia kommentteja kuin "Vai on sulla SAAAABI!". Ainoat ketkä arvostivat autoani oli vanhat ukot kaljakasseineen, niillä kuin oli joskus nuoruudessaan ollut saabi ja se oli niin HYYYYVÄ
Mitä väliä sillä on mitä muut autostasi ajattelevat? Lopetatko hengittämästäkin jos joku arvostelee hengityksesi hajua?
andrelinoge kirjoitti:Niin teidän mielestänne saabi on joku über-auto jonka omistamisesta pitäisi saada kuninkaan kohtelua.
Ei toki, itselleni on ihan sama mitä kohtelua saan, yleensä huudellaan "saabismi on sairautta", mutta vittuako minä siitä välitän, koska omaan jonkinlaisen itsetunnon ja pidän autostani. Ja ennenkaikkea TIEDÄN MITÄ HALUAN.
Edit: ymmärtääkö herra, että en luule olevani kuningas (tai vaadi kuninkaan kohtelua), vai pitääkö alkaa ranskaksi vääntämään?
Viimeksi muokannut lefa42, Ma Syys 26, 2005 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB W203 '04 200 CDI