Saabin kestävyys

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
ah79
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja ah79 »

andrelinoge kirjoitti:Millä hemmetin rahoilla tulisin tonne potkijaisiin? Onpa hemmetin hyvä paikka pitää potkijaisia jossain hevonkuusessa. Miten ihmeessä kehtaisin tulla sinne näyttäytymään kaiken tämän vaahtoamisen jälkeen?
Rahakysymyksiin en ota kantaa, mutta yritä vaikka edes pari viikkoa pitää jokin järkilinja kirjoituksissasi niin kukaan ei enää edes muista vanhoja vaahtoamisia.
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

andrelinoge kirjoitti:Helevatti, en ole toi hemmetin VILLE tosta irc-galleriasta, uskokaa jo POIS !!! Olen syntynyt -83 enkä pidä saabeista niin paljon että liittyisin saab-yhteisöön.
andrelinoge kirjoitti:Miten se on niin ihmeellistä. Moni hullu pentu varmaan pitää saabeista kun ne kerran sen ovat suunnitelleet.
andrelinoge kirjoitti:Millä hemmetin rahoilla tulisin tonne potkijaisiin? Onpa hemmetin hyvä paikka pitää potkijaisia jossain hevonkuusessa. Miten ihmeessä kehtaisin tulla sinne näyttäytymään kaiken tämän vaahtoamisen jälkeen? Olen edelleenkin suuri saab-fani mutta olen niin vihainen koska mulla ei ole varaa toivomani saabiin.
ristiin menee kaks ekaa kommenttia ton viimisen kans
BMW 525iA Touring Executive
gls
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja gls »

täältä saabfoorumista olisit aivan varmasti saanut hyviä, asiallisia vatauksia rellua koskeviin kysymyksiin, jos et olisi alkanut haukkumaan Saabia. :roll:
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
kristian
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja kristian »

Viimeksi muokannut kristian, Ma Syys 26, 2005 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
andrelinoge
"Aero"

Viesti Kirjoittaja andrelinoge »

No kyllähän minä olen jo leimani saanut, ei väliä vaikka olisin hiljaa pari kuukautta. Aina kuin tulisin potkijaisiin niin joku yrittäisi työntää patongin ahteriin ja lyödä mua päähän ranska-suomi sanakirjalla.
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
andrelinoge
"Aero"

Niin, kato nyt miten hienosti muotoiltu auto. Toi on mun rakkaani. Tulkaa ihailemaan sitä vaan mutta soittakaa ensin.
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Öööh.. tässähän menee jo ihan sekasin, että mitä tuo yks meinaa.. eli pitikö tämä nyt sitten ymmärtää seuraavasti: Loppuu se piruilu tuosta ranskanrapeasta taikka potkijaisiin tulee piinatulla rellulla baarumit vinkuen kivitalon kokoinen ja hieman yksinkertainen, mutta senkin edestä väkivaltainen nahkahomo, joka vetää GG...? 8O

*)GG=Guivana Gagoseen...
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Rommitommi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

andrelinoge kirjoitti:No tulipa tässä silloin kuin mulla vielä oli noppa kerran ajettua ruuhka-aikaan tossa Marian sairaalan ohi ja oli viisi noin 17 vuotiasta jätkää jotka käveli siellä sairaalan puolella ja kuin ajoin ohi niin ne huuteli SAABI, SAABI, SAABI aika halveksuttavasti.
Ei ollut tarkoitus edes osallistua enää koko keskusteluun, mutta alko menemään niin spedeilyks sun osalta, että pakko oli jo jotain sanoa.

Oisko se ollu suuri sankariteko pistää kasaan joukko teinejä :?:
Jos sulla sitä voimaa olis edes puolet siitä mitä puhut, niin luulis ettei tarviis edes ajatella mitään teinejä vetävänsä nekkuu, vaan luulis sen tason olevan jo vähän isommissa kavereissa :roll: Vai kasvaako se dikki vähintään 10cm kun nuoria kukkakeppejä oot pistelly läjään :?:

Suosittelen että koitat keskittyä johonkin muuhunkin kuin pelkän haukan kasvattamiseen :)
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

andrelinoge kirjoitti:No kyllähän minä olen jo leimani saanut, ei väliä vaikka olisin hiljaa pari kuukautta. Aina kuin tulisin potkijaisiin niin joku yrittäisi työntää patongin ahteriin ja lyödä mua päähän ranska-suomi sanakirjalla.
Tuskimpa, jos tajuaisit lopettaa tuon paskanjauhannan, sitäpaitsi itse itseäsi homoksi tituleeraat, en usko, että kovinkaan montaa täällä kiinnostaa tunkea hanuriisi yhtään mitään.

Edelleen sitä saa mitä tilaa.

Ja jos on niin huono rahatilanne, ettei potkijaisiin voi päästä, niin kerropa millä kustannat laajakaistan, jota kautta paskaa tänne suollat?

Edit: ja mitä helvettiä teet autolla, jos sulla ei ole varaa a) ostaa sellaista b) korjata sellaista c) ajaa sellaisella?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
tuhojuho
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja tuhojuho »

No huh huh. Onneksi ei tullut eilen kuoltua, tai olisi jäänyt tämäkin hauskuus kokematta 8O .

Toisaalta käy sääliksi tuota meidän adrenaliini-parkaa, mutta tässähän se nähdään, mikä on lopputulos, kun isi heitteli pienenä poikaa ilmaan, muttei koskaan muistanut ottaa kiinni :D :D
Entinen jäsen#2331
kt
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja kt »

Laittakaa nyt ylläpito tämä juttu jo pakettiin! Andrelle pari keltaista yv:nä ja jos ei usko, niin malliksi parin kierroksen pelikielto.
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Sopii, haastetta tässä ei juuri enää ole, kun puhui itsensä pussiin. Sen kunniaksi pieni yömyssy.

Kuva
MB W203 '04 200 CDI
andrelinoge
"Aero"

Mulla ei ole isää joten kiitti vaan.
andrelinoge
"Aero"

lefa42 kirjoitti: Ja jos on niin huono rahatilanne, ettei potkijaisiin voi päästä, niin kerropa millä kustannat laajakaistan, jota kautta paskaa tänne suollat?

Edit: ja mitä helvettiä teet autolla, jos sulla ei ole varaa a) ostaa sellaista b) korjata sellaista c) ajaa sellaisella?
Mamma betalar mun laajakaistani.

vastauksena kysymyksiin a,b ja c. Mulle riittää että auto on rekisterissä. Sitten ajelen sillä ilman vakuutusta ja katsastamattomana. :twisted:
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

andrelinoge kirjoitti:
lefa42 kirjoitti: Ja jos on niin huono rahatilanne, ettei potkijaisiin voi päästä, niin kerropa millä kustannat laajakaistan, jota kautta paskaa tänne suollat?

Mamma betalar mun laajakaistani.

vastauksena kysymyksiin a,b ja c. Mulle riittää että auto on rekisterissä. Sitten ajelen sillä ilman vakuutusta ja katsastamattomana. :twisted:
Melkoinen idiootti olet kyllä, miksi sitten pitäisi katsastukselle säätää tuo sähkökäsijarru?
MB W203 '04 200 CDI
Lukittu