900c positiivinen yllätys

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
HM
"Aero"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HM »

tomaatti kirjoitti:No nyt on kiihtyvyyttä hieman mitattu.Eli eilen illalla 12.02 sec,tänään aamulla 2 vetoa toinen selvästi yli 14 sec toinen 13.76.Aamusta oli pirun kostea keli joten ei saanu kunnolla pitoa 1 vaihteella.Mielestäni silti ok arvot,muistaakseni tuulilasi joskus testas ruiskun ja oli päälle 13 sec.Syttykin on tuossa selvästi myöhäsellä kun tankissa on 98:a ja jälkikäyntiä silti esiintyy.

Mielestäni on perusteltua väittää että C mallillakin ehtii hyvin liikenteen seassa,ei tarvi tukkona olla.Kait siinä on tuo keveyskin jonkinmoisessa osassa.
VIRIPELI!! :lol: :lol:

No okei. Tuo kuulostaa jo aika hyvälle. :)

Omilla perussäädöillä tuo oma viislovinen kiihtyy rääkätessä sen 15sec sataseen, piti eilen kokeilla samalla kun sääti äänentoistoa.

Kyllä tuolla ihan perus cee:lläkin tosiaan liikenteen sekaan ehtii ja siellä pärjää, jalkoihin ei jää.

Fiilistelypelihän tuo on, ei mikään kisarassi ja ihan hyvä niin. Varmatoiminen kaasari kuten aiemmin mainittu ja allekirjoitan asian täysin.
HM
"Aero"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HM »

lucaf
"kukkahattu"

Viesti Kirjoittaja lucaf »

eiköhän se jalkoihinjääminen ole enemmänkin siitä kuskista kiinni, eikä autosta. monenlaisia autoja olen ajanut, ja aina on kerinnyt perille. välillä kun seuraa keskusteluja, tuntuu siltä, että mitä tehokkaampaan autoon on tottunut, sitä suurempi pelko jalkoihinjäämisestä :)

itselläni ajokilometrit on pääosin karttuneet sataheppaisilla kaasarisaabeilla, jännä huomata että niidenkin välillä on selkeitä suorituskykyeroja. esim toi mun punainen on vitosvaihteella tosi laiska, ja muutenkin vastaa kaasuun heikommin kun sininen. täyskaasukiihdytyksessä kuitenkin yhtä ripeä.

aikanaan oma 900c-satku oli uskomattoman puhditon, ja siihen löytyi suoraan syy kaasuttimen laihasta seoksesta.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Kyllä vanhalla kaasariSaballakin pärjää liikenteen seassa, kun osaa kepittää.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
HM
"Aero"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HM »

Eri asia tosiaan onko siihen kiiruuseen tarvetta :) Ainakin itse olen tyytyväinen nykyisiin säätöihin, riittää että vie vähän ja varmasti perille.

Voi olla että kevääseen mennessä alta löytyykin sitten DI:llä varustettu peli ja taidan todellakin hommata sen varakasetin takapaksiin :roll: Mahdolliset ongelmat onkin sitten hiven eri luokkaa...
Vastaa Viestiin