Ei olisi muuten pelkoa, että sijoittaisin tontun laattoihin


Tontun laattoihin jotka kenties "hakkaa kasaan" jossain työsiirtolassa sun naapurin auton varastanut ja tankin loputtua sen polttanut 18v liimanhaistelija...Vigge kirjoitti:Mulla oli onneks noi kilvet jo valmiina, kun hommasin auton.
Ei olisi muuten pelkoa, että sijoittaisin tontun laattoihin![]()
Joo kyllä mää kysyin sitä AER-084 mut ei sekään käyny93t sport kirjoitti:Ei saa olla nolla ekana...menee vissiin pollarin PC sekasin moisestaAero97 kirjoitti:Ei taida tuommoinenkaan onnistua, eikös se niin oo ettei nolla saa olla ensimmäinen numero? Tosin jos niin on, niin enpä käsitä miksi ei.saabracing kirjoitti:Laita AER-084
Tämä on jo varattu, mutta onneksi oikealle autolle:900aero-84 kirjoitti:Mut SAA-13 ei ole vielä käytössä.![]()
Siitä jollekki saabistille tosi rekkari.
No, niinpä tietysti. Sieltähän se olikin tuttupeinu kirjoitti:Toi TUR-130 on muuten klubilaisen auto
tai siis sikäli mikäli Zetorman on klupilainen...
aiheesta
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ght=tur130
Aihetta sivuten (muissa kuin Saabissa) aikoinaan näin Jns tietämillä jenkkipikkarin jossa rekkarina NAI-69pertti666 kirjoitti:eli mitäs muita rekistereitä tiedätte saabissa olevan paitti tuo ja sitten nää EKA-96 ja mitä niitä oli ?
On Sodankylässä. Ei ole tainu olla Soankylässä muita luita. LUU-5 on ollu "maailmansivut" siellä, pystykeulaisessa 900 tais olla alunperin.epäröijä kirjoitti:LUU-5 on tasan Sodankylässä, eikä missään muualla!
Siellä oli vissiin aiemmin LUU-1, LUU-2, LUU-3 ja LUU-4. Sitten tuli LUU-5 ja se tuli jäädäkseen...