CE valo paloi aina silloin tällöin ja sammui milloin huvitti. Merkkiliikekään ei löytänyt vikaa. Väitti ilmamassa mittaria sököks.
Vika korjaantui vaihtamalla katalysaattoriin uudet laipat ja tiivisteet. Oli vuotanut sieltä hiukan ja saanut lampdalle ilmaa ja sekoittanut pakoputken elämän.
Nyt surisee kuin mehiläis kuningatar.
CE-valo sammui
CE-valo sammui
Nämä ollu 9000T -89,900i 16v kat -91, 900i 16v -89, 900i 8v -87, 900i 8v -85, 900GL -86, 99 t -78, 900 -81, 900 -79, 90 -85 NYT 9000CS -96
no voihan nenä, hyvä kuiteskin ku löyty kiusaamasta.
tos se näkee jotta pikkuvilkutteluista viis, kenkää vaan raakasti.
muijan saappaasta oli toi CE- valopoltin palanut, ei pahemmin iskenyt silmää, aika rauhallista, suosittelen.
tos se näkee jotta pikkuvilkutteluista viis, kenkää vaan raakasti.
muijan saappaasta oli toi CE- valopoltin palanut, ei pahemmin iskenyt silmää, aika rauhallista, suosittelen.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 181
- Liittynyt: Ma Maalis 01, 2004 20:58
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Pimeä CE-valo
Ettet sitten kiristänyt esim. pakosarjan pultteja samalla? Tuntuu tosiaan oudolta, että lambda-anturi tietäisi, mitä sen jälkeen pakoputkessa tapahtuu!
Tuosta CE-valosta sen verran, että sen palaessa VOI tapahtua kaikenlaista: ostin 900 16i:n, jossa katalysaattori oli sulattanut vaihdekepin edessä taakse menevän kaapelinipun ja sitten oikosuluissa paloi vähän kauempaakin...
IMM:n vaihdolla CE-valo sammui, mutta katin kunnosta ei vielä ole tietoa - parin viikon päästä ehkä.
Tuosta CE-valosta sen verran, että sen palaessa VOI tapahtua kaikenlaista: ostin 900 16i:n, jossa katalysaattori oli sulattanut vaihdekepin edessä taakse menevän kaapelinipun ja sitten oikosuluissa paloi vähän kauempaakin...
IMM:n vaihdolla CE-valo sammui, mutta katin kunnosta ei vielä ole tietoa - parin viikon päästä ehkä.
Saabisti #1497
Saabit 90,99,900
Saabit 90,99,900