Edellisellä ilman puhallinta olevalla ajoin lähes 400t itse. Loota rupesi 300t jälkeen hiukan potkimaan 4-3 kickdownissa joka loppui jousien vaihdolla siihen venttiilipesään. Ja taas oli kuin vuonna 90.
No saa nähdä kuin tää fööniversio kuluttaa lootaa, kun tota tehoakin on nyt melkein tuplat entiseen nähden.
Eli saas nähdä miten tuo ZF käyttytyy sisäänajettuna kun vääntöä on yli 300Nm. (Pidetään alle ton maakisen 400:dan).
Tarkoitus olisi kuitenkin itse saada tohon mittariin 5:lla alkava luku.
Ja siihen kuluisi noin 4-5 vuotta jos tuo ei 3:tta kertaa tässäkuussa jätä välille.
(Onneks kuu loppuu tänään tai huomenna
)
Eli itse noin 400t tonnarin tomaatilla ajaneena sanoisin ettei se mikään ihan paska konstruktio ole toki hieman vanhoillinen ja epätaloudellinen verrattuna nykypäivän sähköohjattuihin, vaan on ollut hiton varmatoiminen ainakin munkäytössä.