Lisää potkua!
Lisää potkua!
Reilun pari kuukautta ku tässä on tullu ajeltua tuolla 2.0 t kat
automaatti CD:llä niin jo on tottunu tehoihin. Käsittääkseni
tuossa on hepat 165?. olisko iso työ saada noin 200 hv ja lisää
vääntöä alas?
Vai onko parempi vaihtaa suosiolla 2.3 turbo?
Olisiko vaihtoehdokkaita? Eli 9000 2.0 t aut 90, ajettu 484 000 km.
varusteita löytyy mm. saabin webasto. kone ei syö öljyä ja käy
siivosti. Väri musta.
kuvia s-postilla, en osaa miten sais tähän liitettyä; neuvokoon joku
viisaampi.
automaatti CD:llä niin jo on tottunu tehoihin. Käsittääkseni
tuossa on hepat 165?. olisko iso työ saada noin 200 hv ja lisää
vääntöä alas?
Vai onko parempi vaihtaa suosiolla 2.3 turbo?
Olisiko vaihtoehdokkaita? Eli 9000 2.0 t aut 90, ajettu 484 000 km.
varusteita löytyy mm. saabin webasto. kone ei syö öljyä ja käy
siivosti. Väri musta.
kuvia s-postilla, en osaa miten sais tähän liitettyä; neuvokoon joku
viisaampi.
SAAB on nautinto tien päällä
Re: Lisää potkua!
Speedartsin virityslastulla saat tuohoin rapiat 200 hevosta ja vääntöä jotain 50 nm lisää muistaakseni, hintaa on n.220-250 , näitä my Pro-Carservice Jyväskylässäosku kirjoitti:Reilun pari kuukautta ku tässä on tullu ajeltua tuolla 2.0 t kat
automaatti CD:llä niin jo on tottunu tehoihin. Käsittääkseni
tuossa on hepat 165?. olisko iso työ saada noin 200 hv ja lisää
vääntöä alas?
Vai onko parempi vaihtaa suosiolla 2.3 turbo?
Olisiko vaihtoehdokkaita? Eli 9000 2.0 t aut 90, ajettu 484 000 km.
varusteita löytyy mm. saabin webasto. kone ei syö öljyä ja käy
siivosti. Väri musta.
kuvia s-postilla, en osaa miten sais tähän liitettyä; neuvokoon joku
viisaampi.

no siihen riittää mainiosti myös emännän kädet kunhan ite hiukan ohjastat niitä!!osku kirjoitti:Mikähän se tuo "kempin stekki" on? Oot jo mulle osia
tuohon myyny niin älä ehdota mitään mikä on liian
riskaabelia tai hankala "kädettömän tehdä"
Miten paljon yleensä lie loppumatka lyhenee ku vanhaa
sinänsä hyvää myllyä "viritetään"?

KEMPPI STEKKI lyhyesti!!!! mankkuvenan keskimmäinen(W)poikki tai jatko,väliin t-liitin!!t-haaraan lekunpätkä jonka nokkaan 1-1,2 mig suutin!!ei
muuta kuin koikalle ja todetaan kuinka paljon saab vanhus piristyy turvallisesti parin euron kuluilla!!

Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
joo no suunnilleen sen voi toteuttaa miten hyvänsä..mut todella helppo käydä ostaan tollainen mig-suutin jostain rautakaupasta..samoin T-haarat löytyy kaupoista aika helpolla! Ja mullaki on noita ylimääräsenä että käyhä hakeen pois ku kerran oulussa olet
! Kato haulla juttua tosta toimintaperiaatteesta!

628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
Allekirjoittaneen versio: Pellin alla T-haara w-letkussa ja venttiili rajoittimena niin että painetta ei kabiinista saada ruuvattua liian korkealle.
http://www.garaget.org/archive/8909/747 ... 6-9648.jpg

Ja sisällä siis tuo numiska ratin oikealla puolella (joka kiiltää). Siitä sitten saadaan tarvittaessa lisää potkua, eikä koko ajan tarvitse ajella äärirajoilla.
http://www.garaget.org/archive/8909/747 ... 0-9717.jpg

http://www.garaget.org/archive/8909/747 ... 6-9648.jpg

Ja sisällä siis tuo numiska ratin oikealla puolella (joka kiiltää). Siitä sitten saadaan tarvittaessa lisää potkua, eikä koko ajan tarvitse ajella äärirajoilla.
http://www.garaget.org/archive/8909/747 ... 0-9717.jpg

In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88