Ei kysyvä tieltä eksy. Mistä voi ostaa 96:n kylkilistojen ja oven alakumilistan kiinnikkeitä. Erityisesti tarvis olisi muovisista o-paloista, jotka työnnetään korin reikiin uroskappaletta tiivistämään. Hintatiedotkin kiinostavat.
Hesel
Mistä listojen kiinnikkeitä
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Niitä T:n mallisia muovikiinnikkeitä iskä on tuonut työmaaltaan (autohuolto). Ainakin vanhemmissa mitsuissa ja tossa mun vulvassa on samanlaisia kiinnikkeitä kumilistoissa kuin kuupassa. Vastakappaleista ei osaa sen paremmin sanoa.
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
-
- "Kaasari"
Kun listat ja reiät puheeksi tuli niin samaan syssyyn tiedustelen asiaa sivuten että miten 96 etulokasuojan alaosassa oleva SAAB merkki kiinnitetään oikeaoppisesti, omastani puuttuu apukuskin puolelta se ja sen jälkeen maalattu kokonaan uudelleen joten nyt apukuskin puolen alaosa neitseellisen ehyt ja maalattu.Kuitenkin haluaisin siihen kiinni SAAB merkin ihan niinkuin toisellakin puolella, kun kerran satuin romuttamolta sellaisen löytämään,oletan että se alunperin siihen kuuluu.
Merkissä melko lyhyet tapit, jotka eivät kuitenkaan mielestäni mitenkään voi ylettyä lokasuojan läpi ja siten esim.toiselta puolelta lukittavaksi, ellei sitten puutu joku osa siitä merkistä.Minulla pelkkä merkki ja siinä pari tappia.Toiselta puolelta olen yrittänyt katsoa mallia mutta ei ole selvinnyt.
Merkissä melko lyhyet tapit, jotka eivät kuitenkaan mielestäni mitenkään voi ylettyä lokasuojan läpi ja siten esim.toiselta puolelta lukittavaksi, ellei sitten puutu joku osa siitä merkistä.Minulla pelkkä merkki ja siinä pari tappia.Toiselta puolelta olen yrittänyt katsoa mallia mutta ei ole selvinnyt.