Saabin "löysäily"
Saabin "löysäily"
Anteeksi jos/kun kajoan iänikuiseen aiheeseen, mutta 93 saabin alusta kun on tunnetusti aika löysä, niin mikä mahtoi olla se melko simppeliltä kuulostanut operaatio, josta eräs saab-asentaja mainitsi. Jotain osia vaihtamalla tai lisäämällä auton kallistelu ja keinuminen kuulemma selkeästi vähenisi, mukavuudesta tinkimättä. Itse kun en mitään ymmärrä, enkä muista...niin. Osaisko joku sanoa tai arvata? Hintakin kiinnostaa. -2.0t 2001-
Mieleen ei tule kun alusta srj
, siis iskarit + jouset, vaikkapa malliin -> http://www.prostreet.fi/alustat/koni_sp ... sarjat.htm

Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
- "Hölösuu"
Itse ainakin ajattelin kokeilla etupään pusla-sarjalla ja jämäkämmillä iskareilla. Noi pitäisi olla alla ennen kesärenkaita. Aero-mallin jousetkin kiinnostaisivat jos sellaiset jostain löytää esim. vähän ajettuina. Mulle PCS:n Seijarin Riku kertoili ettei vakaajiin tarvitse koskea, kun kyselin jotain kevyttä 9-3 alle. Vaikkakin jostain aerosta tai viggenistä voisi tietysti paksumpia vakaajia löytääkin.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18