Moottorit vertaansa vailla
Moottorit vertaansa vailla
Vielä kerran täytyy oikein ihmetellä tuota SAAbin moottoria.
Ja etenkin sen kestävyyttä. Sitäpaitsi se on todella kauniskäyntinen kone.
Ja etenkin sen kestävyyttä. Sitäpaitsi se on todella kauniskäyntinen kone.
SAAB
http://www.multi.fi/~dimebak/kuvat/nokka_1024.jpg
Koneella ajettu kuvanottohetkellä (nokan vaihto-operaatio vuoden takaa) 397tkm+risat ja kannella 74tkm kansirempan jälkeen.
Koneella ajettu kuvanottohetkellä (nokan vaihto-operaatio vuoden takaa) 397tkm+risat ja kannella 74tkm kansirempan jälkeen.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Nyt v-loppuna haettiin kaverille -83 99 gl. Mittarissa oli 500tkm ja avaamaton kone. Ja auto oli pari vuotta liiverissä seissyt. Ei muutakun akku kiinni ja laakista käyntiin. Kävi jo kateeksi kun kaveri niin halvalla sai toimivan auton 

#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Omani 900i 8v Ei syö öljyä (0w-40) Yläkerta täysin puhdas.
Öljyt vaihdettu 10-15tkm välein.
Muutenhan toi nyt alkaa olla maailmaa nähnyt, yli 430tkm.. -->
http://office.vippet.net/servlet/genera ... mage=93329
Öljyt vaihdettu 10-15tkm välein.
Muutenhan toi nyt alkaa olla maailmaa nähnyt, yli 430tkm.. -->
http://office.vippet.net/servlet/genera ... mage=93329
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015