Onko kukaan kiinnittänyt huomiota 9-5:n automaatin tärinään? Meikäläisen autossa tuntuu aika selvät värinät seistessä kun on veto päällä (sic; tämä koskee sekä kuskia että Saabia

Laatikko ei vaihda itsestään vapaalle vaan veto on päällä. Jarrulla joutuu pitämään paikoillaan. Johtuisikohan tärinä siitä kun moottori tekee töitä ja momentinmuunnin vatkaa öljyä? Tosin vain pari kertaa olen kylmällä koneella pienen tärinän havainnut.tomaatti vaihtaa automaattisesti vapaalle esim. liikennevaloissa
Ei kai semmoista olekaan. Ohjekirjakin käskee ihan erikseen pitämään D:n päällä liikennevaloissa. Itse laitan kyllä välillä N:lle ihan mukavuussyistä. Kone käy nätimmin kun se ei yritä jurnuttaa jarrua vastaan autoa liikkelle, bensaakin säästyy eikä tuo saatanan hanskalokeron luukku rämise (mitähän sillekin tekisi, tungenko täyteen super epoxya?)Rafu kirjoitti:Mikäs automaatti se semmonen on jota joutuu vapaalle vaihtamaan.
Kyllä täälläkin saadaan ruuhkia aikaan. Jopa yllättävän vähillä autoilla. Se se vasta taitoa vaatiikin.Ei Iisalmessa varmaan ruuhkia olekkaan.
Heh, jenkkien laatikoista vaikea mennä sanomaan, mutta tuskin ainakaan eurot tuollaisesta liikoja tykkäävätStartin13 kirjoitti:Onko muuten kenellekään tullut ikinä mieleen näyttää miten automaatti lähtee? Ja polkaista molemmat polkimet pohjaan? Valon vaihtuessa sitten vaan jalka pois jarrulta. Eipä tietenkään, eihän...
Katotaan onnistuuko lainaus,,,
Mutta mieleen tulee ajat kun ajelin Chevyn sportside pick upilla ja sillä tuli joskus jarrua vasten pyöräytettyä. Etuvetoisilla onnistuu kun ahdistaa vaan jarrua vastaan ja sitten kun lähdön aika tulee niin jarru ylös ja tähtäys lähinpään liikennemerkkiin tai jakajaan,,,![]()
![]()
Ei se vakio Saabbi niin paljoa kierrä että laatikko hajoaa, jos sillointällöin antaa löylyä. Normaali liikentessä ei pysty varmasti järkevästi käytettynä ajamaan lootaa rikki.