Pitäisi sopia ristiin. Nuppia vaan ei saa ehjänä irti varresta, vaan vanha nuppi pitää rikkoa ja ostaa uusi, ellet vaihda koko keppiä nuppeineen ja palkeineen.... Näin kertoo WIS.
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Kyllä sen kohtuu ehjänä pitäisi irti saada, omasta vedin teippiä nupin suojaksi ja isoilla tongeilla käänsin varovasti boorit paskaks. Uusi nuppi epoksilla paikalleen ja hyvin toimii
Frostgrey kirjoitti:Kyllä sen kohtuu ehjänä pitäisi irti saada, omasta vedin teippiä nupin suojaksi ja isoilla tongeilla käänsin varovasti boorit paskaks. Uusi nuppi epoksilla paikalleen ja hyvin toimii
"Kohtuu ehjä" = Riko ja liimaa
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
itse jouduin repimään koko nupin ihan rikki ja sitten tekemään "hieman" säätöä, kun asensin uuden simoni racingin nupin.., meni sellainen reilu tunti..
V6 EI ole huono.., joskaan se ei ole oma enää talossa siis vm. -88 900 combi, joka on tarkoitus saattaa leimalle lähi viikkoina ja sitten veljen vm. -95 900 2,5 V6.
En tiedä, miten tuo -01 9-3 Saabin vaihdenupin rakenne on verrattuna NG900:seen ja lähinnä vm. 1994. Mutta ainakin entisestä autostani NG900 -94 sain nupin yksinkertaisesti vain käsivoimilla vetämällä. Kyllähän siinä kävi pienoinen paukahdus, mutta ihme kumma kaikki oli tallessa ja vielä ehjänäkin taisivat olla!
Jos jollakin on ylimääräinen "nupin nahka" tai vastaava, niin minulla olisi tarvetta. Edellinen omistaja on repinyt pois ja jäljellä muovinen tökö. Tarvikkena varmaan vaikea saada, kun siinä on se "pakkilukko" systeemi. Vähän kärsineestäkin olisi iloa.