Jussi kirjoitti:
Joskus joku fiksu sanoi että koskaan ei ole yhtä varakas kuin opiskeluaikana... enpä sitä sillon uskonut, mutta nykyään alkaa jo ymmärtää mitä sanoja tarkotti.
Juu, ihme juttu mitä kesäduunirahoilla sai aikaiseksi. Kun oikein miettii, niin kaikki omistamamme (minä+vaimo) kodinkoneet mukaanlukien viihde-elektroniikka on ostettu opiskeluaikana!
Nyt kun yrittää jotain ostaa, huomaa rahojen menneen asuntovelkaan, ruokaan, vakuutuksiin ja autoon... hitto, ei ostella kovin paljon ylimääräistä...
Myrkky kirjoitti:Tekisin minäkin, jos olis vara. Tällähaavaa vaan kun on itse siinä asemassa, että melkeinpä nälkä tulee jollei muutamaa pulloa viikkoon tienposkesta talteen kerää..
Eikä tuo Myrkyn lausahdus ole edes vitsi.
Tiedän tuon, auttaessani opiskelijapoikaani.
Just joo. Oma on valintansa, jos haluaa köyhäillä ja rokottaa isukkia
Lainaa saa hyvillä ehdoilla, solukämpissä on asialliset vuokrat ja opintotuet kilahtaa tilille takuuvarmasti ajallaan.
Sossukin avustaa kesäisin, jos ei töitä ole. Niin, sossuhan taitaa vaatia, että opintolaina on nostettu. Oikein...
Myrkky kirjoitti:Tekisin minäkin, jos olis vara. Tällähaavaa vaan kun on itse siinä asemassa, että melkeinpä nälkä tulee jollei muutamaa pulloa viikkoon tienposkesta talteen kerää..
Eikä tuo Myrkyn lausahdus ole edes vitsi.
Tiedän tuon, auttaessani opiskelijapoikaani.
Just joo. Oma on valintansa, jos haluaa köyhäillä ja rokottaa isukkia
Lainaa saa hyvillä ehdoilla, solukämpissä on asialliset vuokrat ja opintotuet kilahtaa tilille takuuvarmasti ajallaan.
Sossukin avustaa kesäisin, jos ei töitä ole. Niin, sossuhan taitaa vaatia, että opintolaina on nostettu. Oikein...
Niinpä niin, taitaa työtönkin saada enemmän rahaa kuin opiskelija
Mutta mitäpä näistä vääntämään, vielä autofoorumilla.
Psychocowboy kirjoitti:Mulla muuten toisinpäin: mä pakenin privaattipuolen kiireitä valtion "leppoisiin oloihin" . Laiskako???
Niin minäkin aikanaan tein. Tosin tiesin kyllä ettei valtiolla oikeasti ole niin leppoisaa kun yleisesti kuvitellaan, mutta oli muita etuja jotka paikkasivat haittapuolet. Yliopistokeksintöasetus ja UPJ sitten muuttikin kaiken...
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5