YEEESSSS: Yhteistyö poikki Subarun kanssa!!!
-
- "Turbo"
- Viestit: 214
- Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 10:49
YEEESSSS: Yhteistyö poikki Subarun kanssa!!!
Lukekaapa tämä loistouutinen Tuulilasista. Eipä tarvi enää katsella noita kamalia riisikuppi-9-2:sia. Eikä tule myöskään 9-6X:ää. Nyt GM toteaa, että Saabin tulee olla merkin perinteiden mukainen ja metsään on mennyt nämä kokeilut viime aikoina. Tossa ei mitään uutta saabistille, mutta olisiko todellakin jotain positiivista luvassa vai... vaihtuiko vain Subaru Daewooksi ?
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=122407
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=122407
http://media.gm.com/servlet/GatewayServ ... ocid=19256
Siinä pressi, hei hei riisikipot.
Olen pitänyt Subarua jo pitempään huonona yhteistyökumppanina Saabille, kulttuuriero aivan liian iso. Parempi työskennellä Saksalaisten kanssa.
Siinä pressi, hei hei riisikipot.
Olen pitänyt Subarua jo pitempään huonona yhteistyökumppanina Saabille, kulttuuriero aivan liian iso. Parempi työskennellä Saksalaisten kanssa.
Miten tämä muuttaa Saabin tulevaisuutta? Ainakin 9-6X-projekti on ilmeisesti haudattu, milleköhän pohjalle GM suunnittelee seuraavaa Saabia, jos suunnittelee. 9-2X:n tuotantoonhan tämä ei Tuulilasin artikkelin mukaan vaikuta. Päässä soi jo REM:n It's the end of the world as we know it...
Viimeksi muokannut Jokke A, Ke Loka 05, 2005 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
kyllä mun mielestä silti 9-6x:n korvannut maasturiprojekti josta syntyy aikanaan chevrolet xxx/ opel antera / saab 9-4x on lähtökohdiltaan lupaavampi..subaru tribeca oli niiiiin järkyttävän näköinen että vaikea niistä lähtökohdista olisi ollut kaupallista autoa rakentaa..Jokke A kirjoitti:Miten tämä muuttaa Saabin tulevaisuutta? Ainakin 9-6X-projekti on ilmeisesti haudattu, milleköhän pohjalle GM suunnittelee seuraavaa Saabia, jos suunnittelee. 9-2X:n tuotantoonhan tämä ei Tuulilasin artikkelin mukaan vaikuta. Päässä soi jo REM:n It's the end of the world as we know it...
nykymaasturiprojektiin liittyen ainakin brittilehdistö on hehkuttanut että Opel (siis heillä Vauxhall) on voimakkaasti differoitu auto vrt chevrolet (siis ex-daewoo) ja myös saab tulee olemaan, ja että "insinöörit ovat tajunneet että saadakseen enemmän rahaa autosta on myös annettava enemmän"..
no eihän siitä aitoa saabia synny, mutta varmaan parempi kuin tribecan pohjalta...
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Sinne meni neliveto ja mitä tulee tilalle... voi itku sentään
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Äääh..
Miten minusta alkaa tuntumaan siltä, että GM:llä ei ole oikein näkemystä noiden brandiensa kehittämisessä. Subarulla on vahvuuksiakin, esim. 4-vetotekniikka jolla varmasti saataisiin tehtyä teknisesti vetovoimaisia sovelluksia - esim. 400 hv:n 9-5 Aero kaikista pyöristä vetäen..? Synergioille ei tunnu olevan oikein mitään toivoa, kun tempoillaan merkistä toiseen ja vielä markkina-alueesta riippuen.
Eihän autoteolllisuudessa toimiminen varmasti helppoa ole, mutta ei se täysin vailla menestymisen mahdollisuuksiakaan ole. BMW on erinomainen esimerkki pienemmästä autonvalmistajasta ja Toyota sitten taas paljon suuremmasta. No, ehkä USAan tulee joku "Home-Front National Car Security Terrorist Fighting act", joka takaa että mitään järkevää ei tarvitse tehdä.
Eihän autoteolllisuudessa toimiminen varmasti helppoa ole, mutta ei se täysin vailla menestymisen mahdollisuuksiakaan ole. BMW on erinomainen esimerkki pienemmästä autonvalmistajasta ja Toyota sitten taas paljon suuremmasta. No, ehkä USAan tulee joku "Home-Front National Car Security Terrorist Fighting act", joka takaa että mitään järkevää ei tarvitse tehdä.
Harmi, meinaan kyl impreza on kauniinpi ku mikään poooppeli.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
Arg! suunnittelisivat ensimmäistä kertaa pitkään aikaan puhtaalta pohjalta uuden saabin tai vaikka 900 EG (Extreme edition) eli vaik valmiiksi 300hp 3d Aeron joillain nykypäivän ihanuuksilla tai sitten aivan uuden saabin hmm " Saab 9"
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
Veit jalat suustani, karvalakki-impreza on tasan yhtä jännittävä muotoilultaan kuin mikä tahansa muukin itäinen bulkkituote.CC Aero kirjoitti: Makuasioita sanoi Musti. Mielestäni Impreza on perusmuotoilultaan aika järkyttävän tylsä vekotin. Mitä nyt massiivisilla puskureilla ja muilla kilkkeillä koitettu paikata asiaa.
nämä vähän vanhemmat vasta "hienoja" on:
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.