Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
YuZzI
"Hirsch"
Viestit: 859 Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 21:07
Viesti
Kirjoittaja YuZzI » Pe Loka 07, 2005 13:05
Mites on? Onko kovahomma vaihtaa allekirjoituksen mukaiseen autoon kytkimenpainelaakeri...?
Ja mitä seurauksia on jos laakeri sanoo yhteistyö sopimuksensa irti kesken ajon?
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Pe Loka 07, 2005 13:19
siis samalla vaihtaa koko kytkin paketin.... joutuu muutenkin purkamaan.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
YuZzI
"Hirsch"
Viestit: 859 Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 21:07
Viesti
Kirjoittaja YuZzI » Pe Loka 07, 2005 13:22
Kytkin on rempattu jo aiemmin... Laakeri on vain jostain syystä alkanut ääntämään...
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Pe Loka 07, 2005 13:36
liekkö sit jäänyt vaihtamatta silloin... mut sithän sie osaat purkaa kytkimen ja kasata... pala kakkua!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093 Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa
Viesti
Kirjoittaja saabracing » Pe Loka 07, 2005 13:36
koklaa voidella sitä siitä "huoltoluukusta"
Mulla jopa on toiminut
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Pe Loka 07, 2005 13:38
se voi olla apu! crc:tä luukusta...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
YuZzI
"Hirsch"
Viestit: 859 Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 21:07
Viesti
Kirjoittaja YuZzI » Pe Loka 07, 2005 13:42
Kyllä se vaihtaa pitää, sen verran pahasti jo ääntää... ja kyllä se tuli vaihdettua silloinkin (en vain itse sitä silloin vaihtanut), liekkö sitten kulumiseen syynä lukuisat kilometrit kaupungissa...
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502 Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Mertmi » Pe Loka 07, 2005 13:51
Minulta meni 900i:stä ihan "laadukas" SKF-painelaakeri 1,5 vuoteen. Että sellaista...
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=14774
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260 Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33
Viesti
Kirjoittaja moksu » Pe Loka 07, 2005 19:12
Saab900i kirjoitti:
Ja mitä seurauksia on jos laakeri sanoo yhteistyö sopimuksensa irti kesken ajon?
mulla piti laakeri muutamana päivänä ääntä ja sitten loppui meno kerralla.
metallilastua oli ympäri kytkintä kuin ois sorvin lastua ollut
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06