Nyyrikki kirjoitti:Näytä sille jokin toinen automerkki, mikä tahansa
Pikkasen korjaan: ajata jotain muuta merkkiä . Nykyään meillä mamma on mukana vahaamassakin .
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Jope kirjoitti:Meillä on tuo pariskunnan kauniimpi jäsen ihan vaivihkaa kääntynyt saabistiksi.
Nyt ongelmana on vaan se, että hän kärttää 9-5:sta, eikä mulla oo semmoisiin varaa.
Nyt kannatta jo lupailla jotain ettei karkaa semmoisen matkaan jolla on varaa
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Helvetin hyvällä säkällä, ei muuten. Omaa puolisoa olen yrittäny 5 vuotta käännyttää, eikä vaan onnistu. Pitää vaihtaa se saabistiin hetimiten kun sopiva ehdokas vaan löytyy, ei tästä muuten mitään tule
Scania kirjoitti:Helvetin hyvällä säkällä, ei muuten. Omaa puolisoa olen yrittäny 5 vuotta käännyttää, eikä vaan onnistu. Pitää vaihtaa se saabistiin hetimiten kun sopiva ehdokas vaan löytyy, ei tästä muuten mitään tule
Täytyy vaan odottaa, ei väkisellä vaan väsyttämällä
Ja kyllähän se varmaan alkaa pikkuhiljaa lämpiämään asialle, kunhan saa vasta maalatun iivarin ajettavakseen
Meillä on auttanut kun joku muu puhuu saabin puolesta. Esim. mun isä on ollut innokas saabisti ja kertonut ihan perusasioita saabin turvallisuudesta, innovaatioista sekä ajettavuudesta. Lisäksi, kun oma äitinikin tykkää saabilla kurvailla niin on ennakkoluulot ropissut. Asiaa on myös hivenen auttanut "serkkutyttö" joka ajelee tonnarilla sekä hänen isänsä joka on touhunnut saabipiireissä pidempäänkin. Klubin tapahtumatkin ovat olleet kuulemma mukavia. Kuukaus sitten ajeltiin päivä uudella focuksella. Seuraavana päivänä taasen omalla saballa ja kommenttina tuli illalla, että kuinka paljon tuo meidän saab on parempi ja mukavampi ajaa.