tuo on kyllä ihan uskomatonta ainetta ku se pysyy missä pinnassa vaan ja siinä pysyy melkein pystysuorassa ihan mitä vaan
ja tuos ei oo mitään liimapintaa tms, ja sen voi ihan vedellä pestä
Isä noita sai joltain Michelin edustajalta, mutta tuolla jotkut puhu toisel foorumil et ku oli renkaita ostanu jo talveks ni oli saanu tommosia..eli noita tosiaan myydä missään, vaan niitä saa ilmaiseksi
tuo on kyllä ihan uskomatonta ainetta ku se pysyy missä pinnassa vaan ja siinä pysyy melkein pystysuorassa ihan mitä vaan
mitä ihmeen ainetta toi on
[offtopic]mä oon niin kateellinen tosta sun nokia 8800 puhelimesta. miten on rahat riittäny tollaseen?[/offtopic]
mitä ihmeen ainetta toi on
[offtopic]mä oon niin kateellinen tosta sun nokia 8800 puhelimesta. miten on rahat riittäny tollaseen?[/offtopic]
niin yksinkertaista et ku tili tulee ni ostaa..sit eletään köyhemmin muuten ...osta pois..750e sis pk
Itse sain 99:n mukana vastaavan kumiläpyskän Iveco-tekstillä. Toimii kyllä hyvin 99:n kojelaudan päällä olevassa kaukalossa. Kännykkä, soittimen kake ja aurinkolasit pysyvät nätisti paikallaan kovassakin ajossa.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo. '84 900T8 Museoautoprojekti