Miten vaimosta saadaan saabisti?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Hook
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hook »

Aerochick kirjoitti:Toivottavasti kenenkään parisuhde ei ole niin hataralla pohjalla, että tarvitsisi turvautua vaihtoehto ykköseen.. :wink:

Muistan kyllä joskus teininä kun en voinut seurustella yhden pojan kanssa koska se oli streittari, mutta että nyt näin "kypsällä" aikuisiällä automausta välittäisi.. :lol: :lol:
Vaihtoehto 1 valittu ja toteutettu.
Exäni ei aikoinaan oikein ollut kiinnostunut edes koko ajokortin hommaamisesta, eikä hommanutkaan.
Siitä ISO miinus exälle.
Lievennykseksi ehkä mainittakoon se, että ei liene ollut ainoa syy pistää vaihtoon. :roll: .. Ehkä suurimpia kuitenkin 8O
Nykyinen kaahaa *melkein* kun minä saabillaan.. :twisted: paitsi sillä ei ole toistaiseksi kuin parkkisakkoja.. :lol:

hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Hepis
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Hepis »

Totuushan loppujen lopuksi on, että on paljon helpompi löytää uusi muija kuin hyvä käytetty auto. 8)
NG 900S 3d 2.3i -98
arttu
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja arttu »

Jope kirjoitti:Meillä on tuo pariskunnan kauniimpi jäsen ihan vaivihkaa kääntynyt saabistiksi. :-)

Nyt ongelmana on vaan se, että hän kärttää 9-5:sta, eikä mulla oo semmoisiin varaa. :-D
Meinaapi olla samanlaista ongelmaa... :)
Gouldenwind
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

Aerochick kirjoitti:
9000T CD kirjoitti:Vastaus: Ei mitenkään.
Ai ei vai? 8)
Voisi heittää vastakysymyksen että mitenkä miehestä saadaan sellainen, no omalta kohdalta sanottakoon että sellaisten kanssa jotka halveksivat saabeja olen kyllä lempannut heti :!:
KAIKKI poikakaverit olleet saabin omistajia. ja saabissa on kyllä hyvät jouset takapenkilläkin.
8) saabisteilla on vaan sitä jotakin.... :wink: en osaa selittää sitä
kt
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja kt »

Meillä oli -89 corolla ennen kuin ostin nykyisen satkun. Pitkän aikaa sain kuunnella vikinää siitä kuinka Saab on liian iso ja hänelle pitäisi saada "kauppakassi". Naapureilla on hieman eri mallin rolla, ja puoliso joutui sitä jostakin syystä ajamaan. Sen jälkeen Saab on kuulemma kiva, kun se pysähtyy kun painaa jarrua, rattia on kevyt kääntää ja auto lämpiää nopeasti. Ja kuoppiin voi ajaa noin vaan. Viimeisin kyllä hirvitti minua, koska ylläpidän autoa.

Nyt Saab on todettu hyväksi hänenkin taholtaan ja jatkossa siirrymme tonnariin. Meidän asiaamme pitää katsoa siltä kantilta, että nyt kun opintoni ovat yhä "viimeistelyä vaille valmiit", ei perheemme voi laittaa isoja rahoja kiinni autoon.

Ja kauniiksi lopuksi: Kun minä kerran olen perheessämme ainoa jota auton ylläpito ja sen aiheuttamat kulut kiinnostaa, olen myös se, joka päätän siitä mikä auto perheeseen tulee. Hankintaan käytettävästä rahasummasta toki sovitaan yhdessä. ("Gehst du zum Weibe, nimm die Peitsche mit" - Kun menet naisen luo, ota ruoskasi mukaan. Friedrich Nietzsche, Also sprach Zarathustra - Näin puhui Zarathustra)
Viimeksi muokannut kt, Pe Loka 14, 2005 08:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
Aerochick
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

No huh, omalla kohdalla se siipan valinta ei koskaan ole onneksi johtunut mistään autokatsomuksellisista asioista.
Kuten Hook mainitsikin, on syy jättämisessä tai ottamisessa silloin toivottavasti jossain muussa..
Ja ei, saabisteissa ei ole "sitä jotain". Toivottavasti kukin katselee sitä tulevaa miestään/eukkoaan sillä silmällä, ettei moisten pikkujutskien antaisi olla syynä mihinkään. Ei ottamiseen tai jättämiseen..:D
What ever, ihmisestä pitäisin oli hän bimmeristi tai saabisti, kunhan ne oikeat jutskat natsaa..
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
V.J.S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Aerochick kirjoitti: What ever, ihmisestä pitäisin oli hän bimmeristi tai saabisti, kunhan ne oikeat jutskat natsaa..
Oikeat jutskat, eli pankkitili ja rikkaat vanhemmat (perintöä odotellessa...) :lol: :wink:
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Psychocowboy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Hepis kirjoitti:Totuushan loppujen lopuksi on, että on paljon helpompi löytää uusi muija kuin hyvä käytetty auto. 8)
Tuo on niin totta :D :D . Ja vaihtoautoihin saa vielä muutaman kuukauden takuun :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Japso
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Japso »

Eipä tuohon vaimon käännyttämiseen tarvinnut kuin käynnin syyskokouksessa 8O .
Foxbody turbo
Jussi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Varsinaiseen kysymykseen en tiedä vastausta... tosin tekninen pohjakoulutus saa naisetkin saabismille alttiiksi.

... mutta sen tiedän miten vaimon saa käännytettyä pois saabismista ihan oma kohtaisesta kokemuksesta :)

Ainakaan meidän rouvalla ei riitä silmää tekniselle kauneudelle niin pitkälle että hän pystyisi näkemään mitään kaunista vanhassa 900 t:ssä. Ei edes aja sillä vaikka olisi pakko ja autossa ei sinänsä ole mitään vikaa: Käy kuin kello ja kulkee niin kuin satkun pitäisikin. Satku on vain kuulemma niin s***tanan ruma ja niin äijä auto ettei sillä voi naisihminen ajaa.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Aerochick
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

V.J.S kirjoitti:
Aerochick kirjoitti: What ever, ihmisestä pitäisin oli hän bimmeristi tai saabisti, kunhan ne oikeat jutskat natsaa..
Oikeat jutskat, eli pankkitili ja rikkaat vanhemmat (perintöä odotellessa...) :lol: :wink:
No nyt sä olet asian ytimessä! :wink:
Lisäksi äärimmäinen miellyttämisenhalu ja tavaroidenostoalttius.
Eiköhän ne ala siinä olemaan? Jeps.
:roll:
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Psychocowboy
"Hölösuu"

Aerochick kirjoitti:
V.J.S kirjoitti:
No nyt sä olet asian ytimessä! :wink:
Lisäksi äärimmäinen miellyttämisenhalu ja tavaroidenostoalttius.
Eiköhän ne ala siinä olemaan? Jeps.
:roll:
Alkaa muuten vaikuttaa siltä että urospuoliset heterosaabistit on yksinäistä väkeä noin seurustelumielessä :wink: Luettelit muuten kaikki ne "hellyydenosoitukset" joita saabisti harrastaa autoaan kohtaan :oops: :wink:
Tuha
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Osta sille sellainen Saab kuin se haluaa.... :lol: Saattaa tulla myös tulla kalliiksikin, jos vaimollasi on vaativa maku esim. lisävarusteissa.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Psychocowboy
"Hölösuu"

Aerochick kirjoitti: Jaa, mä olen tilastohäriö.
Silloin kun siippa heitti idean kehiin, että Omega vaihtuu Saabiin, oli ensimmäinen ajatus laukkujen pakkaaminen.. 8O
Asiaa tarkemmin ajateltuani tulin siihen lopputulokseen että tää kysymyshän osoitettu Sinun siipalle :wink: . Pyytäisitkö Häntä vastaamaan tähän kinkkiseen kysymykseen. Saattaa tulla rehellinenkin vastaus :D
Gouldenwind
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

No okei täytyyhän toki noi lässyn lässytkin olla kohallaan, mutta sen verran valkkaamisen varaa että jos ei perusta autoista tippaakaan niin se on Moikka!! On kuitenkin mulle elämäntapa ollut 5 v. pikkutytösta saakka.
Munkaan tuskin on turha mennä kelleen jenkki harrastajalle sanoo et olet ihana mutta eikx noi jenkit ole Urpojen hommaa, leikatataan noi sun homokahvatkin pois eihän kellään ole tollasii ollut 74-vuoden jälkeen, autot rumia ja saastuttavat, voitas ruveta vaan pyöräilemään :roll:

Naiset harvemmin ovat innostuneita autoista, mutta olen huomannut että JOS ovat auto-ihmisiä niin Saab-henkisiä monesti :D :D että toivoa on että se geeni löytyisi sitä pitää tietenkin hieman "kutsua" esiin :wink:

ja saabistitko monesti yksineläjiä EI TOKI onhan heillä tosiaan saab ja ennekaikkea KANSSASAABISTIT
tämä on mun oma mieltymykseni ja jos näkee tuosta vaivaa ni ei vois vähempää kiinnostaa...vai onko täällä joku antamassa terepiaa ja "elämänohjeita" näin vakavasti sairaille saabisteille. Poliisikin sanoi mulle(18v) poliisiauton takapenkille et"- eikös saabismi ole sairaus he he" vastasin joo mut kattokaa et otatte nätisti sen kilven pois mun saabista!!!!
Vastaa Viestiin