9000 kytkin
9000 kytkin
Kaverilla ei kytkin oikein pelitä ja sen pitäis päästä kuopiosta helsinkiin sunnuntaina... Onko vm.91 2.0 neste vai vaijeri kytkin ja jos neste niin onko sama säiliö jarrunesteen kanssa??? Pitäs näet saada se siten säädettyä että pääsee pois täältä savosta... Itselläni kun ei ole ollut tonnaria koskaan. Kiitos
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Kytkimessä ei ole mitään säädettävää. Kytkin on hydraulinen, säiliö on sama kuin jarrunesteellä, mutta sillä on oma "kammionsa". On sitten huomattavan paljon pienempi tilavuudeltaan ja imee PALJON helpommin ilmaa sisään kuin jarrupiiri, jos yrittää ilmata paineella säiliön kautta. Kytkimen ilmaus poljinta pumppaamalla EI onnistu.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Täältä löytyy kytkinjuttua:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=24373
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=23870
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=24373
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=23870
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa