Bugatti 16.4 Veyron
Bugatti 16.4 Veyron
Itselleni ei ole hirveän tuttu merkki, mutta oli mm. Autobildissä tuosta juttua.
Teho: 1001 hv
Kiihtyvyys: 0-100 km/h taisi olla 2.2 s ja 0-300 km/h alle 14 s.
Huippunopeus: 402-406 km/h
Omapaino noin 2000 kg
Hinta taisi olla aika suolainen, mutta en muista sitä.
http://www.ultimatevw.com/imanager/?kat ... va_id=2476
Teho: 1001 hv
Kiihtyvyys: 0-100 km/h taisi olla 2.2 s ja 0-300 km/h alle 14 s.
Huippunopeus: 402-406 km/h
Omapaino noin 2000 kg
Hinta taisi olla aika suolainen, mutta en muista sitä.
http://www.ultimatevw.com/imanager/?kat ... va_id=2476
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8093
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Vanhaa tietoa, "tuotantomallissa" ei ole kuin vaatimattomat 960hv (muistaakseni, alle 1000 kuitenkin), kun ei vermeet pysyny läjässä Ja löpöäkin lämä pohjassa ajaen menee semmonen litra/kilometri, eli sopivan taloudellinen kauppakssi mammalle Ei vaan, oikeasti hienoja tuommoiset äärimmäisyyksiin hiotut tekniset ratkaisut, joita saa jopa ihan "kaupastakin", kunhan pankkitilillä on muutakin kuin miinusta
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Viggen"
- Viestit: 654
- Liittynyt: To Elo 12, 2004 19:37
- Paikkakunta: Orivesi
muistan lukeeni tasan miljuunan hinnan jostain, ja mahd ostajalle tiedoksi: rahayksikkönä euro, ei jeni tai edesmennyt liira..juhokare kirjoitti:Paljonko lie ollut hinta tuolla?
edit: tällä volkkarin omistamalla firmalla näyttää olevan nettisivutkin kuten nykytyyliin kuuluukin http://www.bugatti-cars.de/bugatti/
en tosin pikasilmäyksellä löytänyt " build your own bugatti " tyyppistä osiota jossa oisin voinut ruksailla jalometallista tehtyä mukinpidikettä tai armanin suunnittelemia penkinpäällisiä omaan veyroniini
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
Mutta aikamoinen huomioarvo taattu moisella kikalla. Eikä todennäköisesti yhtä kallis PR temppu kuin tahkoaminen esimerkiksi F-1 formuloissa..TuuSaR kirjoitti:Niin täytyyhän sitä hattua nostaa miten noin idioottimainen alkuidea nelivetoisesta 16 sylinterisestä tankista saatiin isolla rahalla ja ajalla lopulta jotenkin toimivaksi.
Hienoa
Kyllähän tuolle autolle ja kehitystyölle täytyy hattua nostaa! Ei tekniikka mene muuten eteenpäin kuin hakemalla enemmän, parempaa ja nopeammin. Varmasti muutama ostajakin vekottimelle löytyy, harmi vain että esim. Brunein sulttaani on hiukan vähentänyt autonostamisiaan (esim. kutakin mallia otettu kolmena värinä), moni erikoisautopaja on elänyt melko hyvin hänen yksinvaltaisista öljydollareistaan.
Ehkä tuo on jotain jo jotain joka on samanlaista kuin McLaren F1 joskus -93? Ja menee vielä varmasti ohi. Harmi vain, että lähes ainoa paikka jossa maantiellä pääsee "vetäisemään", ei ole enää Saksassa vaan jossain USAn kuumissa ja autioissa osavaltioissa, hyväpintaisilla interstateilla; Arizona tai New Mexico?
Jep. Kauankohan menee ennen kuin joku paja alkaa "tuunaamaan" tuota ja laittaa ainakin jonkun mauttoman spoilerin..
Ehkä tuo on jotain jo jotain joka on samanlaista kuin McLaren F1 joskus -93? Ja menee vielä varmasti ohi. Harmi vain, että lähes ainoa paikka jossa maantiellä pääsee "vetäisemään", ei ole enää Saksassa vaan jossain USAn kuumissa ja autioissa osavaltioissa, hyväpintaisilla interstateilla; Arizona tai New Mexico?
Jep. Kauankohan menee ennen kuin joku paja alkaa "tuunaamaan" tuota ja laittaa ainakin jonkun mauttoman spoilerin..