Tallipaikka lähtee kuun loppuun mennessä
Tässä vaiheessa nostan kädet ilmaan ja kiikutan kärryn PCS:lle (mitä toden näköisimmin sinne) ja saavat hoitaa pojat homman loppuun makso mitä makso.
Pientä tilitystä:
JOS olisin nyt tilanteessa että olisin juuri ostanut kyseisen auton niin kunnostaisin vain jakopään (ja jakopään avattuani havaitsisin että jakokettinki on hyvä ja poistaisin vain rallatusta aiheuttaneen katkenneen tp. akselin ketjun) sekä vaihtaisin lootan kone paikoillaan.
Mietin kaks
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Projekti veny näistä yllättävistä syistä sekä siitä että pari kaveria joilta odotin runsasta neuvontaa/apua ei kerennyt paljon autteleen kun ne joutui muuttamaan muualle.
Katkera en ole, tämä projekti kasvatti monessa mielessä ja kivaa oli vaikka välillä sortuikin kiroamaan saabin insinöörejä
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ja nyt tähän on turtunut, hiljaa hyvä tulee ja kyllähän tolla satkullakin ajelee (paitsi nyt
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Uskottelen itselleni että kaikesta huolimatta tulevaan kuntoon nähden tästä tulee varsin kohtuuhintainen auto
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Vähän listaa mitä on vaihdettu (jotain varmaan unohtuu listata)
Runkolaakerit
Kierokangen laakerit
Männän renkaat
Nokka-akselin rattaat
nokka-akselin rattaan pultit
jakoketju
alaratas
laahaimet
kampiakselin pultti
pako-imusarjan/kannen tiivisteet (kannen pahvi 2 kertaa)
venttiilivarren tiivisteet
kampiakselin etu ja taka tiivisteet
kannenpultit
vesipumppu
laturi
moniurahihna
sekalainen määrä o-renkaita
välihommana:
etuiskarit
jouset
puslia
+koneistukset, hionnat, pesut yms.
Vielä ois hommia edessä, mutta annetaan päähommat urakoitsijoille.
(Eli lähinnä laatikon kunnostus/vaihto viimekäden fiksaukset)
Ilmoittelen sitten kun tonnari on ajossa