Onkos kukaan asennellut itse Eberi/Webasto, tms lämmittimiä? Lähinnä kiinnostaisi kyseisen vehkeen liittäminen automaatti-ilmastointiin, eli tarvetta olisi ainakin kytkentäkaaviolle. Ilmeisesti ohjelmointia tarvitaan kanssa, jotta ilmastointi ei käy puhaltamaan täysillä tyhjentäen akun.. Vai onko suosiolla parempi jättää asia "ammattilaisten" murheeksi..?
Juu, olen tuota maanmainiota hakua jo käytellyt, hyvin tuntuu tietoa muuten olevan, mutta en suoranaisesti tuohon ilmastointijuttuun löytänyt tarvitsemaani tietoutta..
Tech:iä pitää tarjota asennuksen jälkeen että voit sitten itse ohjelmoida lämmityksen jälkilämmölle tai normaaliin lämmitykseen 3 x 1h jaksoilla.
Katson vielä Wissin puolelta mitä se kertoo.
Webaston minikellosta vedettiin piuha ACC.n yksikön nastalle (en valitettavasti muista mikä), löytyy lämmittimen mallikohtaisesta asennusohjeesta. Kyseinen nasta maadoittamalla lämmitys menee kuumalle ja puhallin nopeudelle 2 nesteen lämmettyä riittävästi.
Minäkin haluan vähän viisastella.
Kokeile hakusanalla "wis"
No joo, sieltähän sen saa mistä kaikki muutkin maailman ohjelmat ja tiedostot eli internjetistä p2p ohjelmilla. Mutta laillisuusasioihin en ota kantaa enkä yllytä. Enkä varsinkaan itse harrasta moista.
Onkos tietoa sopiiko vanhempi Webasto 9-5:een, esim. jokin 80-luvun lopun 5Kw:n malli joita on laiteltu tonnareihin? Tarkoitan että täytyykö 9-5:ssä olla itse Webaston pöntön pienikokoinen, konehuone kun on aika ahdas? Sähkökytkennät onnistunevat kyllä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Mulla on Webasto laitettu kuskinpuolen valaisimen ja akun väliin.
Sähköjutut ei ole kovin monimutkaiset. Joskus hieman siistin kytkentöjä ja sijoitin releen siihen origgis sulakerasiaan. Alkujaan ne killu rasian ulkopuolella.