Din liitin

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
KR
"Kaasari"

Din liitin

Viesti Kirjoittaja KR »

En saa ulosvedettyä soitinta,as2, kuin puoliväliin kun jumiutuu kiinni(ei ota johdot kiinni),joten yritän saada
din liittimen kiinni takaapäin.Missä kohtaa liitin on edestäpäin katsottuna?Onko antennijohto tuossa alhaaalla oikealla?Soitin on kiinni 01 9-3ssa
frenzy
"Aero"

Viesti Kirjoittaja frenzy »

yritä ottaa soittimen ylä tai alapuolelta jokin toinen ulosvedettävä osa irti..voit sitä kautta sitten laittaa käden soittimen taakse vetää.. auttoi ainakin mulla!
Audi A6 -17
MB ML320 -07
Ex-93SS
TiDS -08 Ex-ng900SE T
KR
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja KR »

Otin sidin sekä lämppärin näytöt irti ja hapuilin sitä kautta soittimen takaosaa ja yritin avittaa soitinta ulos,mutta ei.En myöskään tuntenut mitään mikä jumittaa sen.Tulee ulos puoliväliin hyvin, sitten ei inahdakkaan.
Yritän saada vahvistimen liitettyä as2een,mutta en löytänyt sormilla hapuilemalla din pistoketta.Missäpäin se on.Iso liittimet ovat vasemmalla ja antenni oikealla,eikö niin?
KR
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja KR »

Joo tossa toi din liitin on alavasemmassa erillisessä kuvassa.Mulle ei vain valkene missäpäin soitinta se on?Ei ilmeisesti ole soittimen takapaneelissa,mutta ei kai se soittimen sivussakaaan voi olla??!!Onko siinä joku kansi päällä vai miten?
KR
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja KR »

Eikös tuo liitin keskellä yläkuvaa ole cd-boxi liitin?Sitä ei taida enään olla 9-3n soittimissa.Haen nimenomaan linja liitintä(8pin din liitin)Voisiko se tosiaan olla tuossa soittimen sivussa,(kuvasta päätellen)?
Eski
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Eski »

Tämän sivun mukaan http://www.saabnet.com/sites/audioguide/fitting.html
tuo kuva on GM900:sta.

Eski
KR
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja KR »

Aikani hapuiltuani löysin liittimen.Se on alhaalla heti iso liittimien vieressä vasemmalla.Toi kuva ei ainakaan vastaa mun soitinta (9-3-01).Tota keskellä olevaa liitintä,cd box, ei mulla ole.Sen liitännät on ylmmäisessä iso liittimessä.
Vastaa Viestiin