Se.Myrkky kirjoitti:Se klipsikiinnitteinen?
99:iin erillinen tihkukytkin
Mie samanlaista hommelia mietin ja tutkiskelin jo. Sellaisen tekeminen on varmasti mahdollista, koska releen sisällä näyttäis olevan kaks RC-kytkentää joilla on tehty viivepiiri transistorin kanssa. Releen sisältä löytyy muutama trankku ja pari konkkaa. Konkissa näkyy jännitteen vaihtelu viiveiden mukaan, joten vastuksien arvoja kokeilemalla voisi löytyä se vastus, jolla tuota konkkaa ladataan ja puretaan. Siihen vaan potikkaa sitten peliin. Tämmösiä mie olin mietiskellyt.Myrkky kirjoitti:Hieman asian vierestä, mutta missä sijainnee nopassa tihkun rele? Pitäs päivänä jonain repiä se irti ja tutkia saisko tehtyä tihkun aikasäädön kojelautaan...
Releen toimintaa tutkiessa pitää muistaa, että uusi viive lähtee "laskentaan" vasta, kun moottorilta tulee maasignaali moottorin paluusta lähtöasentoon. Sitä signaalia pitää simuloida pöytätestauksessa itse kytkimellä tai johdonpätkällä...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01