Vaikka nämä jouset on vapaana n.7 tai 8 centtiä vakioita lyhemmät.. Ja ei se auto nyt näytä kovin, takapäässä renkaan ja kaaren väli n.3 cm ja edessä reilusti yli 5. Missä voi olla vika
  Vaikka nämä jouset on vapaana n.7 tai 8 centtiä vakioita lyhemmät.. Ja ei se auto nyt näytä kovin, takapäässä renkaan ja kaaren väli n.3 cm ja edessä reilusti yli 5. Missä voi olla vika 
Ei ota, autossa oli viimeksi rälläkkäjouset, ja niillä renkaat olivat lähes kiinni kaaressa.nalleolut kirjoitti:ottaako eessä pohjauskumit ylätukivarteen kiinni? mulla satkussa etukumin ja lokarin väli n.1-1,5cm riippuu rengastuksesta.
 Mutta mikä se katsastusmiehen päätös sitten on käytännössä, jos joku (esim. pakoputken) osa on vähän alle 80 mm korkeudella? Ja mun edellisistä hyväksi havaituista jousista on otettu 2 rinkiä laikalla pois, ne jousen yläpäät on aika ilkeän näköiset.. Mutta jos tekis sille yläpään kupille jotain? Vai saakohan uutena katkaistuille jousille tehtyjä kuppeja?
  Mutta mikä se katsastusmiehen päätös sitten on käytännössä, jos joku (esim. pakoputken) osa on vähän alle 80 mm korkeudella? Ja mun edellisistä hyväksi havaituista jousista on otettu 2 rinkiä laikalla pois, ne jousen yläpäät on aika ilkeän näköiset.. Mutta jos tekis sille yläpään kupille jotain? Vai saakohan uutena katkaistuille jousille tehtyjä kuppeja?Ottakaa huomioon että "kääntyvien etupyörien takia" pyöränaukotsponde kirjoitti:seurasi suuri pettymys: keula on lähes yhtä korkealla kuin vakiojousillaVaikka nämä jouset on vapaana n.7 tai 8 centtiä vakioita lyhemmät.. Ja ei se auto nyt näytä kovin, takapäässä renkaan ja kaaren väli n.3 cm ja edessä reilusti yli 5. Missä voi olla vika