sähkösäätöisen penkin vaijerit
sähkösäätöisen penkin vaijerit
niin että semmosta pääsi käymään...
tonnarissa ei toiminut apukuskin penkin selkänojan kallistus. Tee-Se-Itse miehenä kurkkimaan penkin alle, ja vika löytyi...
Vaijeria suojaava muovipuki oli murtunut kummaltakin puolelta.
NO HÄTÄ, nippusiteitä kehiin, ja jäljellä olevat kuoret sen verran kireälle, että vaijeri ylettyi taittotsydeemille asti.
TOIMII, mutta sitten:
Pari taivutusta eteen ja taakse mallikkaasti ja...... naps* vaijeri poikki... ilmeisesti menin sitten kiristämään liikaa, vaijeri taipui mutkalle ja soronnoo paskaksi meni... jatkahan tuota ei millään, mutta uuden vaijerin voisi jostain saada... kuorineen jos vain mahdollista...
ilmeisesti huonotkin sähköpenkit laitetaan tehokkaasti kiertoon, kun moisia ei tunnu löytyvän mistään. kysymys siis kuuluu seuraavasti...
mistä v....ta tommosen vaijerin löytää, ja miten tuo puretaan, kun nopeasti katsoen näyttää siltä, että penkin istuinosa olisi purettava vaihtoa varten... onko tosiaan näin...
uusikin vaijeri tulee tietysti kysymykseen, kun tuntuu, ettei noita käytettyjä ole missään.
tonnarissa ei toiminut apukuskin penkin selkänojan kallistus. Tee-Se-Itse miehenä kurkkimaan penkin alle, ja vika löytyi...
Vaijeria suojaava muovipuki oli murtunut kummaltakin puolelta.
NO HÄTÄ, nippusiteitä kehiin, ja jäljellä olevat kuoret sen verran kireälle, että vaijeri ylettyi taittotsydeemille asti.
TOIMII, mutta sitten:
Pari taivutusta eteen ja taakse mallikkaasti ja...... naps* vaijeri poikki... ilmeisesti menin sitten kiristämään liikaa, vaijeri taipui mutkalle ja soronnoo paskaksi meni... jatkahan tuota ei millään, mutta uuden vaijerin voisi jostain saada... kuorineen jos vain mahdollista...
ilmeisesti huonotkin sähköpenkit laitetaan tehokkaasti kiertoon, kun moisia ei tunnu löytyvän mistään. kysymys siis kuuluu seuraavasti...
mistä v....ta tommosen vaijerin löytää, ja miten tuo puretaan, kun nopeasti katsoen näyttää siltä, että penkin istuinosa olisi purettava vaihtoa varten... onko tosiaan näin...
uusikin vaijeri tulee tietysti kysymykseen, kun tuntuu, ettei noita käytettyjä ole missään.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Ei ollut tällä kertaa Townsendimports,
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 7847#67847
http://saabpics.org:3000/gallery/albuo50
Tuolla näyttää olevan sekä kuori että vaijeri melko hintavia, 40 - 50 dollaria:
http://www.thesaabsite.com/9000/9000seatcomponents.htm
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 7847#67847
http://saabpics.org:3000/gallery/albuo50
Tuolla näyttää olevan sekä kuori että vaijeri melko hintavia, 40 - 50 dollaria:
http://www.thesaabsite.com/9000/9000seatcomponents.htm
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Pääasia että sen saa korjattua. Nuo sähköpenkit ovat melkein painonsa arvon kultaa.turkkaki kirjoitti:ohhoh... ja hintakin näytti löytyvän nopeasti vain vaijerin kuorelle... olishan se hienoa, jos se ei olisi jo poikki
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
no nyt sain hinnan... hohhoh... köyhyys iskee.... lähemmäs satasta kuori ja saman verran vaijeri... siis kappale.. ja kun 2 kuorta ja 2 vaijeria tarvitaan niin...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.