Harmin paikka. Legendaarinen artisti sentään kyseessä. Tullut aikanaan kuunneltua enemmän kuin tarpeeksi. Pistetäänpäs nytkin soimaan vanhojen aikojen muistoksi:
np. Captain Jack - Together And Forever
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
(Kaverin ikimuistoinen kokemus: Rantarock vuosia sitten, sataa kaatamalla, lämpötila alle +5, sekä laskuhumala päällä ja Captain luukuttaa päälavalla. Onneks mulla oli jotain muuta tekemistä....)
Aikanaan ja aikanaan. Minä taidan olla jämähtänyt tuonne 90-luvun puoliväliin koska kaikki sen aikaiset hitit ovat edelleen mielestäni kuumaa kamaa
Eurodance on sellainen genre että aika harva sitä taitaa tänä päivänä enää ymmärtää...60-70- ja 80-lukujen "nuorisomusiikki" tuntuu jääneen kaikkien mieleen mutta 90-luku on jotenkin aliarvostetumpi. No, ehkä kymmenen vuoden päästä koittaa uusi aika
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
kristian kirjoitti:Aikanaan ja aikanaan. Minä taidan olla jämähtänyt tuonne 90-luvun puoliväliin koska kaikki sen aikaiset hitit ovat edelleen mielestäni kuumaa kamaa
Eurodance on sellainen genre että aika harva sitä taitaa tänä päivänä enää ymmärtää...60-70- ja 80-lukujen "nuorisomusiikki" tuntuu jääneen kaikkien mieleen mutta 90-luku on jotenkin aliarvostetumpi. No, ehkä kymmenen vuoden päästä koittaa uusi aika
kristian kirjoitti:Aikanaan ja aikanaan. Minä taidan olla jämähtänyt tuonne 90-luvun puoliväliin koska kaikki sen aikaiset hitit ovat edelleen mielestäni kuumaa kamaa
tuolta euro dance jyllää melkein aina kun koneella...
-Kuten myös dj bobo,2 brothers on 4th floor,MAXX,erotic,pharao,thunderdome,pandora,rednex,fun factory...jne listaa voisin jatkaa loputtomiin jos vain jaksais muistella.aah...90-luku.
Noista em.mainituista kyllä osa löytyy tälläkin hetkellä koneelta...
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -