Kiitos Pevi mutta en laske tuota laitetta sentään noin arvokkaaksi
Pahimmassa tapauksessa järjestelmä siirtyy elektroniikkakeräykseen ja tilalle asentuu Bluetooth-MP3 -soitin.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
ng900aero kirjoitti:Kiitos Pevi mutta en laske tuota laitetta sentään noin arvokkaaksi
Pahimmassa tapauksessa järjestelmä siirtyy elektroniikkakeräykseen ja tilalle asentuu Bluetooth-MP3 -soitin.
*minä voin kyllä huoletia siitä raadosta, jos se kovin hankalaksi heittäytyy*
9000CD23T kirjoitti:Itse aikoinaan sain kaverilta volxxn orkkis radion merkkiä Alpine.
No kun tällä projektilla ei ollut niin väliä, rupesin kokeilemaan eri koodeja
0000 aloitettiin 0001 jne.....
Kolmen yrityksen jälkeen laite rupesi odottelemaan, no etsin prossulta
pinnit joilta reset onnistunee, ja ne löytyi. ( eli radio ns..bootattiin taas alkutilanteeseen, nyt ei tarvinnut enää odotella )
Juottelin "reset" kytkimen napoihin kiinni ja eikun koodia syöttämään
4572:s yritys tärppäsi. ( aikaa oli kulunut jo muutama tunti )
Clarionissa tämä on paljon helpompaa, Blaukkarissakin se onnistuu...
*kokeilut sitten omalla vastuulla*...
Miten hitossa ootte jaksanu naputella monta tuhatta koodia ja resetti kytkintä vielä lisäksi keikutella Montako napin painallusta tuossakin on pitönyt tehdä
About 18288 painallusta + nämä reset painallukset päälle.
*mutta tämähän on harrastus ja SAABistihan ei ihan heti antaudu ongelmien edessä*
ng900aero kirjoitti:Kiitos Pevi mutta en laske tuota laitetta sentään noin arvokkaaksi
*minä voin kyllä huoletia siitä raadosta, jos se kovin hankalaksi heittäytyy*
Se keskusyksikkö on tarjolla 70 euron nimellistä korvausta vastaan, näyttää olevan markkinahinta
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
ota se mankka irti ja viikoksi pakastimeen..... heh syvä jäädytä se!
ei vaan katselehan vielä ettei koodia oo johonkin huoltovihon kulmaan raaputettu...
esim:anopin ex nissan primera ! appiukko vaihto akun siihen ja soitti mulle et radio ei aukea. mie sille et käytä ripatilla paikallainen merkkiliike , poijaat siellä puol tuntia sormi suussa ei he tiedä miten tuo aukastaan.... nissanin oma soitin! no appiukko ajo meille ja ruvettiin ottamaan olutta ja rämpläämään radiota niin piru vie 15min ja 2 kaljapulloa myöhemmin radio sputnik raikas niin että meinas tukka lähteä päästä.
hiukka pitkä juttu mutta mitä pienistä!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659