Taidat olla ihan muiden "joukkojen" asioilla.tomaatti kirjoitti: välittämästä HYVISTÄ TAVOISTA...
v*tun ämmä.

Eipäs näy käyttäjätiedoissasi kuin Tomaatteja.
Tollasia Tomaatteja vastaan se Reetukin on näköjään taistellut hakiessaan töitä.
Taidat olla ihan muiden "joukkojen" asioilla.tomaatti kirjoitti: välittämästä HYVISTÄ TAVOISTA...
v*tun ämmä.
Hyvä tietää varmaan muidenkin että kannatat tuollaista kaupankäyntiä.Meinaan myyjänä.Firges9000 kirjoitti:Jos oot MIES , ÄLÄ ITKE JA SYYTÄ TOISTA.tomaatti kirjoitti:No voihan niitä vanteita ostella tolleenkin.Eli henkilökohtaisista syistä.Fundamental kirjoitti:Henkilökohtaisesti ei harmita yhtään.. sen verran on nimittäin kiehahdellut aikoinaan sinun eräitä Reetua koskevia kommentteja lukiessa. Reetuna en olisi vanteita sinulle edes myynyt.![]()
![]()
![]()
Aikas palikka..
No nyt ei enää harmita yhtään..Sen verta hyvät naurut..
Älä mollaa jos jäät ecuinesi toiseksi.
Palaa arkeen veli hyvä.
Arjessa puhuu VAIN RAHA, EIKÄ SELITYKSET.
Aika raukkamaista käytöstä, kuten sillä joka ei saanut niitä " siipikapseilta"
ostettua, kun olimme menossa kesällä Trollhättaniin.
Tulipahan vain pahoitettua monen mieli.
PARAS LÄÄKE. Maksa heti, kun sovit kaupoista, vaikka et ole tuotetta nähnyt.
Näin olen menetellyt monasti.
Täällä olevat Saabistit voivat todistaa väitteeni.
Enkä ole itkenyt jälkeenpäin. Enkä ala tomaatteilemaan.
No nykyään ei tule otettua kuin tuota alkoholitonta jota nytkin on tossa edessä.holstenin 0.0 volyymistä.Antabus rajoittaa ton juomisen nollaan ja tyytyväinen olen ratkaisuuni ollut.Kyllä pari kertaa mulle vuodessa nykyään riittää.Tää on jo todellista ot:tä..Ja kyllä tästä jo muutenkin nukkumaan joutaa.Firges9000 kirjoitti:Pyydän anteeksi Tomaatilta, vihjaustani humalatilasta.
Hän ei juo.
ANTEEKSI
Tuo ON hyvä juttu. Äläkä juo, siitä nostan sulle hattua.tomaatti kirjoitti:No nykyään ei tule otettua kuin tuota alkoholitonta jota nytkin on tossa edessä.holstenin 0.0 volyymistä.Antabus rajoittaa ton juomisen nollaan ja tyytyväinen olen ratkaisuuni ollut.Kyllä pari kertaa mulle vuodessa nykyään riittää.Tää on jo todellista ot:tä..Ja kyllä tästä jo muutenkin nukkumaan joutaa.Firges9000 kirjoitti:Pyydän anteeksi Tomaatilta, vihjaustani humalatilasta.
Hän ei juo.
ANTEEKSI