Hieman käsitit väärin, tuo kuva on ihan firman omalta sivulta http://www.uaz.ru...Omaani olen vasta hankkimassa.mart96 kirjoitti:Jaahah onnitteluni!
Todella hyvässä kunnossa.
Niin tosiaan, ja kone on siis se Volgan/UAZin 2,4-litrainen pähistin.

Hieman käsitit väärin, tuo kuva on ihan firman omalta sivulta http://www.uaz.ru...Omaani olen vasta hankkimassa.mart96 kirjoitti:Jaahah onnitteluni!
Todella hyvässä kunnossa.
Niin-vähän taustainfoa: auto näyttää olevan fakto autossa myynnissä-firma Virossa, joka myy Nissaneitä. ja sen firman pomo/omistaja on kovan tason vanhojen autojen harrastaja. En kyllä osaa sanoa, onko sillä yhtään Saapia
Nemo-mallin Protot ovat Valmetin turbokoneella. Tarkoittaa siis tykkien vetureita. Muut vapareita. Taisi olla vm -75 lähtien Valmetin koneella.t8 kirjoitti:Muistelen että kaikki Leukut on vapareita, ainakin tuo oli. Valmetin koneista osa oli ahdettuja.9-5T kirjoitti:Vapari? Itsellä oli valmetin koneella mutta oliko leyland tosiaan ahtamaton?t8 kirjoitti: Proto olis mukava peli maastoon. Leylandin koneella ja vuotavalla putkella oli kiva vedättää ylämäkeä pienillä kiekoilla, oli aika miehekkäät äänet![]()
Harmi vaan että oli vapari
Missä rakennettu alunperin?SamiJoel kirjoitti:Täytyypä laittaa jatkoksi oma projekti:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=353313
Tuli hommattua tuo tänä syksynä. Tarkoitus on rakentaa siitä matkailuauto tässä talven aikana.
LUAZin käyttötarkoitus rintamalla oli melko kalmaisa; sillä kuljetettiin omien kaatuneiden ruumiita hiljentyneeltä taistelualueelta. Täten autossa on edessä vain yksi istumapaikka, ja sekin keskellä: tällöin kuskin molemmille puolille mahtuu vielä ainakin yhdet hiljaiset protestoijat...mikkoimp kirjoitti:http://www.auto24.ee/main/mainindex.php
katsoppa merkki luaz! äääh... hiukan koomisen näköinen..