metsään meni koko tonttuun vaihto

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ruttunen
"Hirsch"

metsään meni koko tonttuun vaihto

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

oli hienot kuvat liikkeellä 8O mutta kun vierestä katsoi niin v***u**i :evil: :evil: mä en enää käy missään etelä-suomen autoliikkeessä se on s******n varma se :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
saabracing
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saabracing »

oliko ruosteessa ?
Nahjus
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Nahjus »

Mikäs tonttu oli kyseessä?
Jarmo900
"Aero"

Re: metsään meni koko tonttuun vaihto

Viesti Kirjoittaja Jarmo900 »

ruttunen kirjoitti:oli hienot kuvat liikkeellä 8O mutta kun vierestä katsoi niin v***u**i :evil: :evil: mä en enää käy missään etelä-suomen autoliikkeessä se on s******n varma se :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Hieman offtopic: Näin kävi mullekin, kun etsin aikanaan ysisatkua netin kautta. Liikkeen julkaisemissa kuvissa (useita) näytti auto todella hienolta. Kyselin myös perinteisesti auton peltien kunnosta, mutta suoraa vastausta en saanut. Kävin sitten paikanpäällä katsomassa, todeten auton täysin mädäksi. Esimerkiksi kuskin ovessa oli miehen kämmenen kokoinen ruostekohta, jossa parin sentin kokoinen reikä. Kuvissa sitä ei kuitenkaan näkynyt, vaikka kyljet olivat selvasti kuvattu. Mihin lie hävinnyt :wink:

Onnea ruttuselle etsintään.
900turbo3d
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Voi, kävi vähän kun mulla, tosin itse tein kauppaa yksityisen kanssa ja vielä ostin. Mulla kun oli nääs vielä helmasarja kiinne, eikä minkään valtakunnan kokemuksia Saabeista ja muutenkin "tosi"(vm-84 satku) siistin näköinen. Noh kun sitten aloin vähän korjaileen, niin kesken tuo on vielä 2 vuodenkin jälkeen, toki on asiaan vaikuttaneet monet muutkin tekijät, esim se, että oli eka auto, jota oikeestaan aloin ite laittamaan, ja että suunnitelmat muuttu monta kertaa ajan varrella..

Onnea kuitenkin etsintään!
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Vastaa Viestiin