3 mittarin teline din aukkoon
3 mittarin teline din aukkoon
Jahas,posti ilmoitti että maksikirje olisi noudettavissa postista.Hoksasin että turbojannelta tilaamani mittaritelinehän sieltä on tulossa radioaukkoon josta jo etukäteen kiitokset jannelle.Mutta mitäs mittareita tuohon nyt sitten hankkis?Autossahan on jo kierroslukumittari ja ahtopainemittarikin on upotettuna tuhkikseen.Myös fmi 1.4 seosmittari autosta löytyy.No sen nyt olen päättänyt että öljynpaine saapi olla 1 mittareista mutta 2 pitäis vielä päättää.
Ehdotuksia?
EDIT:Bensanpainemittarikin autossa on jo kiinni.
Ehdotuksia?
Viimeksi muokannut tomaatti, Pe Loka 28, 2005 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tomaatti kirjoitti:Listassa unohtu mainita että bensanpaine mittarikin jo löytyy,tosin konehuoneessa.Bv2sella kirjoitti:Bensanpaine?
ja itse en ainakaan uskaltais bensanpainemittaria sisätiloihin tuoda...pikku vuoto ja tupakki suussa...voi pian kulmakarvat palaa

628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
-
- "Hölösuu"
Re: 3 mittarin teline din aukkoon
G-mittari tai sitten vääntömittari, joka siis näyttäisi auton sen hetkisen vääntömomentin - älä kysy miten sellainen onnistuu, mutta löytyy Hyundai Coupesta.tomaatti kirjoitti:Jahas,posti ilmoitti että maksikirje olisi noudettavissa postista.Hoksasin että turbojannelta tilaamani mittaritelinehän sieltä on tulossa radioaukkoon josta jo etukäteen kiitokset jannelle.Mutta mitäs mittareita tuohon nyt sitten hankkis?Autossahan on jo kierroslukumittari ja ahtopainemittarikin on upotettuna tuhkikseen.Myös fmi 1.4 seosmittari autosta löytyy.No sen nyt olen päättänyt että öljynpaine saapi olla 1 mittareista mutta 2 pitäis vielä päättää.
Ehdotuksia?
9-5 Aero Wagon 2001
Se Hyundai coupen vääntömittari ei kyllä kerro momenttia eikä yhtään mitään muutakaan, kunhan vain heiluu kierrosluvun ja ruiskutusannoksen mukaan.Restive kirjoitti:G-mittari tai sitten vääntömittari, joka siis näyttäisi auton sen hetkisen vääntömomentin - älä kysy miten sellainen onnistuu, mutta löytyy Hyundai Coupesta.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Hehe, niin minä vähän ounastelinkin...Jussi kirjoitti:Se Hyundai coupen vääntömittari ei kyllä kerro momenttia eikä yhtään mitään muutakaan, kunhan vain heiluu kierrosluvun ja ruiskutusannoksen mukaan.Restive kirjoitti:G-mittari tai sitten vääntömittari, joka siis näyttäisi auton sen hetkisen vääntömomentin - älä kysy miten sellainen onnistuu, mutta löytyy Hyundai Coupesta.
9-5 Aero Wagon 2001