3 mittarin teline din aukkoon
-
- "Hölösuu"
näinhän se on, ei noita tartte kun oikeestaan kilpavehkeissä...
dieseleissä, viri sellaisissa on hyvä olla ku nousee suht korkeiksi lämmöt ja jos menee yli 900 asteen, niin kandee ruveta hölläilemään...
kaveri tossa laittoi semmosen monitoimimittarin joka menee normiaukkoon, notta näyttää ulkolämpötilan, sisälämpötilan ja varottaa liukkaudesta ärsyttävällä äänellä
ei loppupeleissä hassumpi kapistus...
dieseleissä, viri sellaisissa on hyvä olla ku nousee suht korkeiksi lämmöt ja jos menee yli 900 asteen, niin kandee ruveta hölläilemään...
kaveri tossa laittoi semmosen monitoimimittarin joka menee normiaukkoon, notta näyttää ulkolämpötilan, sisälämpötilan ja varottaa liukkaudesta ärsyttävällä äänellä

ei loppupeleissä hassumpi kapistus...
Tällä hetkellä minulla ei tosiaan ole yhtään automaattia ajossa nimimerkistäni huolimatta.Mutta sen verran toi nimimerkki velvoittaa että 1 automaatti saabikin on muiden varaosaautojen kanssa tallessa.900-86 iivari automaatti joka oli mun ensimmäinen saabini tuli tuossa jokin aika sitten myyntiin.Pakkohan se oli takasi ostaa tunnesyistä. 
Otin siitä autosta sisustan tohon mun "urheilulliseen" C malliin.Nythän se on valmiiksi kevennetty ralley peli..

Otin siitä autosta sisustan tohon mun "urheilulliseen" C malliin.Nythän se on valmiiksi kevennetty ralley peli..
Voishan sen ahtopainemittarin nostaa ylemmäs vähän paremmin näytille.
Tai sitten ulkolämpötila tai jännitemittari.
Onko toi teline sellanen että se on suora vai onko ne kaikki hieman porrastettu kuskiin päin?
Ukkolla tuossa olis tuollainen saabin orggisteline kolmella orggismittarilla:
ulkolämpö, öljynpaine ja jännite.
Tai sitten ulkolämpötila tai jännitemittari.
Onko toi teline sellanen että se on suora vai onko ne kaikki hieman porrastettu kuskiin päin?
Ukkolla tuossa olis tuollainen saabin orggisteline kolmella orggismittarilla:
ulkolämpö, öljynpaine ja jännite.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Mulle toi posti laatikkoon kirjekuoressa tuon mittaritelineen ja ei voi muuta todeta kuin että komea on.
Eli samojen asioiden kanssa tässä painitaan kun mietitään mitä mittaria siihen nyt sitten asentaisi. 

Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
No onkos sulla jo valmis suunnitelma?tai mitä olet nyt ainakin varmana miettiny?Tuha kirjoitti:Mulle toi posti laatikkoon kirjekuoressa tuon mittaritelineen ja ei voi muuta todeta kuin että komea on.![]()
![]()
Eli samojen asioiden kanssa tässä painitaan kun mietitään mitä mittaria siihen nyt sitten asentaisi.
No voishan siihen toisen ahtomittarin laittaa. Mutta siinäkin ajattelin olla tarkkkana että ostan sellaisen ahtomittarin mikä vastaa asteikoltaa auton perusahtoja. Eli mitä järkeä minun olisi ostaa mittaria jossa asteikko riittää yli kahteen baariin kun mittarin neula ei liiku siinä mihinkään vaan kannattaa ostaa sellainen mittari missä asteikko menee yli baarin niin mittari neula on lähes pohjassa.tomaatti kirjoitti: No onkos sulla jo valmis suunnitelma?tai mitä olet nyt ainakin varmana miettiny?

Ja voisihan siihen sitten pistää jonkin lämpömittarin tai vastaavaa.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Näinhän minäkin asiaa ajattelin.tomaatti kirjoitti:No,tuleehan sitä ainakin voimanTUNNETTA lisää kun mittari makaa pohjassa.![]()

Toisessa viestiketjussa oli puhetta din-paikkaan tulevasta mittaritelineestä, tästä sitten innostuneena koitin kovasti pähkäillä mitä kaikkea kivaa sitä tonnariin saisikaan. Siinä kun on kolme din-paikkaa päällekkäin ja lisäksi minulla on hyllyssä 2-mittarin teline siihen alimpaan paikkaan, yhteensä 11 mittarille paikat, voi pojat. :)
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83