V4:n 91 mm:n pattipää Mahlet

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
KeijoAnnikki
"Hirsch"
Viestit: 806
Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja KeijoAnnikki »

Peloittelut auton virittämisen ongelmista katsastuksen yhteydessä ja viittaus litkujen työntämiseeen koneeseen on turhaa höpötystä ja teoriatason hypistelyä. Oma vastaukseni sisälsi perään kolme hymiötä eli vitsin vitsi tälle koko tarpeettomalle keskustelulle. Viime kesänä katsastettiin kaveripiirissäni kaksi korkea viriasteen 96:sta 1800 cm koneilla - toinen Hämeenlinnassa ja toinen Tampereella. Molemmissa paikoissa oltiin positiivisella mielellä konttorilla. :twisted:
Saab 96 vm -73 viri 1.8 L
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Kölli

Viesti Kirjoittaja Kölli »

KeijoAnnikki kirjoitti:Peloittelut auton virittämisen ongelmista katsastuksen yhteydessä ja viittaus litkujen työntämiseeen koneeseen on turhaa höpötystä ja teoriatason hypistelyä. Oma vastaukseni sisälsi perään kolme hymiötä eli vitsin vitsi tälle koko tarpeettomalle keskustelulle. Viime kesänä katsastettiin kaveripiirissäni kaksi korkea viriasteen 96:sta 1800 cm koneilla - toinen Hämeenlinnassa ja toinen Tampereella. Molemmissa paikoissa oltiin positiivisella mielellä konttorilla. :twisted:
Niin eihän nuo enää taida nuo katsastusmiehetkään niin tiukkoja olla kuin ennen kun oli vaan valtionlaitos. Vaikka olihan siihenkinaikaan kahden sortin katsastusmiehiä. :wink:

Toisaalta jos sattuu onnettomuus tai jotain muuta että saadaan tietää katsastuksen menneen sääntöjen vastaisesti voi siitä katsastaja joutua vastuuseen. :oops:
Vastaa Viestiin