
V4:n 91 mm:n pattipää Mahlet
-
- "Hirsch"
- Viestit: 806
- Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Peloittelut auton virittämisen ongelmista katsastuksen yhteydessä ja viittaus litkujen työntämiseeen koneeseen on turhaa höpötystä ja teoriatason hypistelyä. Oma vastaukseni sisälsi perään kolme hymiötä eli vitsin vitsi tälle koko tarpeettomalle keskustelulle. Viime kesänä katsastettiin kaveripiirissäni kaksi korkea viriasteen 96:sta 1800 cm koneilla - toinen Hämeenlinnassa ja toinen Tampereella. Molemmissa paikoissa oltiin positiivisella mielellä konttorilla. 

Saab 96 vm -73 viri 1.8 L
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Niin eihän nuo enää taida nuo katsastusmiehetkään niin tiukkoja olla kuin ennen kun oli vaan valtionlaitos. Vaikka olihan siihenkinaikaan kahden sortin katsastusmiehiä.KeijoAnnikki kirjoitti:Peloittelut auton virittämisen ongelmista katsastuksen yhteydessä ja viittaus litkujen työntämiseeen koneeseen on turhaa höpötystä ja teoriatason hypistelyä. Oma vastaukseni sisälsi perään kolme hymiötä eli vitsin vitsi tälle koko tarpeettomalle keskustelulle. Viime kesänä katsastettiin kaveripiirissäni kaksi korkea viriasteen 96:sta 1800 cm koneilla - toinen Hämeenlinnassa ja toinen Tampereella. Molemmissa paikoissa oltiin positiivisella mielellä konttorilla.

Toisaalta jos sattuu onnettomuus tai jotain muuta että saadaan tietää katsastuksen menneen sääntöjen vastaisesti voi siitä katsastaja joutua vastuuseen.
