 
 Alustakin sai hyväksynnän kunnes inssi pyysi katsomaan: nämä alatukivarren kiinnityspaikat tarvii tervettä rautaa molemmin puolin. Kommentoi vielä, että ihme kun on näin pitkään kestäneetkin (242 tkm/16 v). Kai nuo osaa jo tuon paikan tarkastaakin, kun tuntuu olevan vakio-ongelmakohta
 . Nyt hakusessa hitsaaja Imatra-Lappeenranta-alueella, suosituksia saa antaa. Ja arvioita paljonko tunteja vieneekään. Taitaa olla ensimmäisen kerran satku hitsattavana.
 . Nyt hakusessa hitsaaja Imatra-Lappeenranta-alueella, suosituksia saa antaa. Ja arvioita paljonko tunteja vieneekään. Taitaa olla ensimmäisen kerran satku hitsattavana.Motonetin paikkapalat näkyy olevan vähissä ja aiemmissa viesteissä suositellaan hankkimaan palat erikseen eikä näitä isoja:
http://www.klokkerholm.com/picture/normal/6520772.jpg
vaan:
http://www.klokkerholm.com/picture/normal/6520776.jpg
ja
http://www.klokkerholm.com/picture/normal/6520774.jpg
 
 Hyvähän tuo perheauto on saada kuntoon, mutta tuli aika p*skaan saumaan, kun työmatka-Saxo (93 tkm/6 v) odottaa kytkimen vaihtoa pajalla. Huomenna kai pääsee työn alle. Arvioaika työlle on 4.2 h
 . Kytkinpaketti (Sachs) löytyi Motonetista satasella. Sama olisi paikallisessa varaosassa maksanut 169 €. Toivottavasti pikkunen selviää tuolla taas ajoon. Ei tuo vanhus kykene vitosella alkaville kulutuslukemille
 . Kytkinpaketti (Sachs) löytyi Motonetista satasella. Sama olisi paikallisessa varaosassa maksanut 169 €. Toivottavasti pikkunen selviää tuolla taas ajoon. Ei tuo vanhus kykene vitosella alkaville kulutuslukemille   .
 . .
 .


