Eihän tuossa oikeastaan edes ollut mitään pointtia ja tuskin se ainakaan perusbrittiä heilauttaa suuntaan tai toiseen. Eivät Brititkään mitään vesiselvää kansaa taida olla..
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93 Perheessä myös Mr. S
Hepis kirjoitti:Jep, täytyy aina varoa ettei nainen pääse liikaa känniin. Silloin ei ole kenelläkään kivaa...
Puhut täyttä asiaa, nykyään itse olen sen verran valistunut että ainoastaan jätkäporukalla liikenteeseen jos on epäilys että menee yhtään kännin puolelle, säästyy nimittäin monet aviokriisit ja sormustenheittelyt
Just muija tänään ilmoitti pitävänsä ensi viikonloppuna "tyttöjen"bileet (ja mua ei huolittu selänpesijäksi ) ja mähän käytän tilaisuuden hyödykseni ja säntään Lefan kanssa ostamaan kuuppaa
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Hepis kirjoitti:Jep, täytyy aina varoa ettei nainen pääse liikaa känniin. Silloin ei ole kenelläkään kivaa...
Puhut täyttä asiaa, nykyään itse olen sen verran valistunut että ainoastaan jätkäporukalla liikenteeseen jos on epäilys että menee yhtään kännin puolelle, säästyy nimittäin monet aviokriisit ja sormustenheittelyt
Just muija tänään ilmoitti pitävänsä ensi viikonloppuna "tyttöjen"bileet (ja mua ei huolittu selänpesijäksi ) ja mähän käytän tilaisuuden hyödykseni ja säntään Lefan kanssa ostamaan kuuppaa
No kyllähän kuupan ostoretki aina "tyttöjen" bileet voittaa..
Jep, pesköön itse selkänsä, sillä välin saadaan hieno Road Trip(tm) aikaiseksi
Edit: Ja kännissä sujuu hyvin ainoastaan autoremontti, kaikki muu menee pieleen (muistelen vieläkin kesätapahtuman kustannuksia)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Mitäköhän tuo juttu kertoi härmäläisestä häppä-ongelmasta, näyttää kovasti päällepäin joltain Human Interest -kertomukselta. Melkoinen tuuri toimittajalla, että moiseen Guusgytluvun legendaan on törmännyt.
Plääh. Jos olisi valtaa, niin ottaisin jonkun saaren tarpeeksi kaukaa (esim. joku rannikkotykistön kylmälinnake), rahtaisin _kaikki_ Suomen nistit, dokut ja hullut sinne. Sitten antaisin niille niin paljon etanolialkoholia & farmaseuttista viihdykettä kuin vain haluaisivat ja pois ei pääsisi kuin lopettamalla.
Red Dragon kirjoitti:
Kännissä asiat vaan sujuvat paremmin....
tarkennus:
ko. lause on suoraan Aki Kaurismäen elokuvasta, eikä tunnuslauseeni
Tarkistuksen tarkistus:
Kännissä on kivaa ja asiat tuntuvat sujuvan
Ex-serbibarbivaimo oli ennen Suomeen tuloa vahvasti sitä mieltä, että serbit on maailman kovimpia dokaamaan (niin kuin kaikissa muissakin asioissa). Suomeen tullessa ekojen opiskelijabileitten jälkeen kommentti oli "I had no idea....Ne mogu da verujem..."
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11