Vanteita SportSedaniin

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
nipa
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja nipa »

"Ylikokovanteiden", en nyt tiedä onko 18" sitä, kanssa kannattaa sitten ruveta harkitsemaan myös alustan madallusta. Faktahan on että mitä vähemmän kumia vanteessa niin sen enemmän auto rupeaa näyttämään off-road -peliltä uusien kumien kanssa 8)
9-5W 2.0t Aut. vm.-01 + Biopower
TKL
"Aero"

Viesti Kirjoittaja TKL »

Bob kirjoitti: Laitettiinko sinulle samalla kertaa sisäpistorasia - jos laitettiin, niin onneksi olkoon - olen aika varma, että asennuksessa ei käytetty alkuperäistä läpivientiä vaan porattiin vänkärin jalkotilasta konehuoneeseen reikä juuri siitä kengänkärjen kohdalta. Itsellä ko. reikään ei sitten vaivauduttu edes laittamaan mitään läpivientikumia tms. joten päivä paistoi jalkotilaan konehuoneen puolelta. Tämä oli varmaankin kosto siitä, että joutui asentaja kumartumaan tuon ulkopistokkeen kiinnittämisessä - en ollut nimittäin enää tällöin vieressä vahtaamassa. Harmitti silloin tosi paljon, kun en ottanut niitä lämmittimen kamoja sieltä liikkeeltä mukaan ja asentanut itse - kun kuitenkin piti itse tehdä asennus kotona loppuun.

Mutta vahingosta viisastuu - on näköjään pakko olla vahtimassa vieressä ettei tule isompia mokia huollossa/korjaamolla.
Ei laitettu haaroitussarjaa, onneksi.
Toisaalta, sittenhän olisi viilennetyn hansikaslokeron lisäksi ajoviimalla toimiva kenkien/sukkien kuivain :lol:
nipa kirjoitti:"Ylikokovanteiden", en nyt tiedä onko 18" sitä, kanssa kannattaa sitten ruveta harkitsemaan myös alustan madallusta. Faktahan on että mitä vähemmän kumia vanteessa niin sen enemmän auto rupeaa näyttämään off-road -peliltä uusien kumien kanssa 8)
Pitääpi paikkansa.
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
Vastaa Viestiin