Peer Günt
Peer Günt
Tjaa, en ainakaan äkkiä löytänyt tähän aiheeseen liittyvää ketjua mistään...
Nuo avoimet kirjeet tuntuvat olevan suosiossa nyt.
http://www.peergunt.com/nikki2.html
Pitää sanoa että on tässä harmittanut siitä lähtien kun tuli tieto että PG lopettaa. Tai ainakaan ei nykyisellä kokoonpanolla jatka. Kyllä se niin vaan on että ei tuo ollut se porukka josta moista olisi ajatellut. Sitä sitten en tiedä miten totta kaikki tuossa avoimessa kirjeessä on mutta h*lvetillinen harmi. Pienestä pojasta lähtien ko. humppapumppua kuunnellut eikä koskaan käynyt mielessäkään että hajoaisivat.
Years on the road... niinpä.
Zand
Nuo avoimet kirjeet tuntuvat olevan suosiossa nyt.
http://www.peergunt.com/nikki2.html
Pitää sanoa että on tässä harmittanut siitä lähtien kun tuli tieto että PG lopettaa. Tai ainakaan ei nykyisellä kokoonpanolla jatka. Kyllä se niin vaan on että ei tuo ollut se porukka josta moista olisi ajatellut. Sitä sitten en tiedä miten totta kaikki tuossa avoimessa kirjeessä on mutta h*lvetillinen harmi. Pienestä pojasta lähtien ko. humppapumppua kuunnellut eikä koskaan käynyt mielessäkään että hajoaisivat.
Years on the road... niinpä.
Zand
Saab 9-3 TiD '99
onko tuo bändi muka ollut kasassa näihin päiviin asti? 
hyvä että kansa päästee näkemään (lukemaan) myös kulissien taakse tuollaisten julkisten vuodatusten kautta. turhan helposti sitä luo kuvan että julkisesti "menestyneiden" ihmisten elämä on aina ruusuilla tanssimista.

hyvä että kansa päästee näkemään (lukemaan) myös kulissien taakse tuollaisten julkisten vuodatusten kautta. turhan helposti sitä luo kuvan että julkisesti "menestyneiden" ihmisten elämä on aina ruusuilla tanssimista.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
-
- "Hölösuu"
Eipä oo hyvä juttu, mutta jos hommat menee päiv v**tua, niin eihän siitä mitään tuu..
Onhan sitä päätä tullu heiluteltua ja huudettua keikkoja kolutessa...
Ite diggailen, ihan vaikka yksikseen...
Onhan sitä päätä tullu heiluteltua ja huudettua keikkoja kolutessa...
Ite diggailen, ihan vaikka yksikseen...
Viimeksi muokannut 900turbo3d, To Marras 03, 2005 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Olen kerran nähnyt Peitsamon Ruisrockissa ja seuraavana vuonna jätin koko festarin väliin, jos se kuitenkin olisi ollut siellä taasjarrikka kirjoitti:Täh, ei Peitsamon pidä lopettaa. Kari on aina pysynyt loistavasti ajan hermolla

Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Taitaa vaan olla jokaisessa bändissä vastaavia ongelmia, aina joku on perso viinalle ja aikansa sitä katseltua heivataan ko. soittaja mäkeen tai lopetetaan bänditoiminta, omakohtaisia kokemuksia löytyy, ikävä kyllä.
Itse olen onneksi töpännyt vain kerran kännissä keikan ja se riitti oppiin, en läträä jos töitä pitää tehdä. Toisille taas ei tunnu menevän jakeluun että kännisen soittajan paikkaaminen käy kaikkien hermoille ja syö resursseja, sekä pidemmän päälle menee oma uskottavuus.
Hyviä soittajia löytyy aina tilalle, ihan jokainen on korvattavissa.
-Sami
Itse olen onneksi töpännyt vain kerran kännissä keikan ja se riitti oppiin, en läträä jos töitä pitää tehdä. Toisille taas ei tunnu menevän jakeluun että kännisen soittajan paikkaaminen käy kaikkien hermoille ja syö resursseja, sekä pidemmän päälle menee oma uskottavuus.
Hyviä soittajia löytyy aina tilalle, ihan jokainen on korvattavissa.
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
-
- "Hirsch"
Olitko XL5:ssä?Tobbana kirjoitti:Taitaa vaan olla jokaisessa bändissä vastaavia ongelmia, aina joku on perso viinalle ja aikansa sitä katseltua heivataan ko. soittaja mäkeen tai lopetetaan bänditoiminta, omakohtaisia kokemuksia löytyy, ikävä kyllä.
Itse olen onneksi töpännyt vain kerran kännissä keikan ja se riitti oppiin, en läträä jos töitä pitää tehdä.
-Sami
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
Haha, ei tällä kropalla ja asenteella todellakaan, poprock/rock/hard rock/heavy on mun lajeja, välillä toki pitää käydä rahaa huoraamassa turpeella, mutta siitä ei sen enempää. :Dlordofgreed kirjoitti:Olitko XL5:ssä?Tobbana kirjoitti:Taitaa vaan olla jokaisessa bändissä vastaavia ongelmia, aina joku on perso viinalle ja aikansa sitä katseltua heivataan ko. soittaja mäkeen tai lopetetaan bänditoiminta, omakohtaisia kokemuksia löytyy, ikävä kyllä.
Itse olen onneksi töpännyt vain kerran kännissä keikan ja se riitti oppiin, en läträä jos töitä pitää tehdä.
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Saksanpatonki alla
No höh, vissiin kaikki hyvä loppuu aikanaan, niinkuin Peer Günt.
Oltiin justiinsa muutama viikko sitten velipojan kanssa Tampereella Klubilla kuuntelemassa PG:n keikkaa, hienosti soittivat taas kerran ja kovaa (korvissa piippasi vielä parin päivän jälkeenkin), mutta eipä ne kyllä näyttäneet kovasti siitä soittamisesta nauttivan. Naama mutrulla olivat jokainen...

Oltiin justiinsa muutama viikko sitten velipojan kanssa Tampereella Klubilla kuuntelemassa PG:n keikkaa, hienosti soittivat taas kerran ja kovaa (korvissa piippasi vielä parin päivän jälkeenkin), mutta eipä ne kyllä näyttäneet kovasti siitä soittamisesta nauttivan. Naama mutrulla olivat jokainen...
9-5 3,0TiD 2002
9000 CDE 2,3lpt 1996
9000 CDE 2,3lpt 1996
-
- "Hölösuu"