Taka-akselin irroitus menee kutakuinkin näin:
- Jarruletkut irti tai jos ei halua ilmata jarruja niin koko jarrukilpi.
- Iskarit irti.
- Remmit irti, siis ne jotka estää taka-akselia tippumasta liian alas.
- Tukivarret irti, mutterit irti sisäpuolelta.
- Taka-akselin keskikiinnike. On yleensä tosi kovaa kiinni. Helpoiten saa kun lisää räikkään monta jatkopalaa, niin että saa väännettyä kyljen tasalta. Keskikiinnikeen avaamiseen tarvitsee yleensä myös kaveria, kun mutteri pyörii pultin mukana.
EDIT: Jousethan tippuu siinä samalla pois ja kokoomisvaiheessa tarvitsee jousipuristimia
Siinä oli harvinaisen epäselvät ohjeet mutta, noilla pitäisi aueta.
Kajakkiprojektia..
Noniin taka-akseli on irti, kiitos neuvoista ja kiinni jumittunut pyörän pultti aukesi kun sitä hakattiin kivitaltalla ja isolla moukarilla. Tänään kajakkini sai uutta peltiä, paljoa ei tarvinnut laittaa, ehkä noin 1/4 neliömetriä.
Niin ja kyseessä on vuoden 1975 "oranssi" 96. Autoa laitetaan alkuperäiseen asuun periaatteella "hiljaa hyvää tulee"
Niin ja kyseessä on vuoden 1975 "oranssi" 96. Autoa laitetaan alkuperäiseen asuun periaatteella "hiljaa hyvää tulee"

Sellaista kyselen että mikä kuuluisi olla oikea ratti Saabissani. Auton vuosimalli on 1975 mutta rattina siinä on vuoden 1976 -> "sämpyläratti".
Mutta eikös -75 vielä ollut tämä malli käytössä?: http://home.hetnet.nl/~Saab96V4/fotogro ... groot8.htm
Mutta eikös -75 vielä ollut tämä malli käytössä?: http://home.hetnet.nl/~Saab96V4/fotogro ... groot8.htm
-
- "Kaasari"
- Viestit: 33
- Liittynyt: Pe Huhti 29, 2005 21:46