pakoputki ei sopinut.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

pakoputki ei sopinut.

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

joo elikkä kävin eilen motonetista hakemassa keski ja takapöntöt tohon 93vuoden tonttuun.

keskipönttöä oli kolmea eri mallia...vanhempiin kuin 93 , uudempiin kuin 93 ja sit oli 93vuosimallille oma putki.

no tottakai otin sen ja ku pääsen himaan ni pönttö on täysin erilainen kuin paikassa oleva...mutta Walkerin kirja kyllä tunnistaa paikassa olevan pöntön joten kyllä sellasia on myynnissä...eli motonettiin täytyy pönttöä lähteä vaihtamaan, mutta täytyykö ottaa uudemman vai vanhemman mallin pönttö koska toi 93vuosmallin pönttö ei sovi. vai onko saksassa jotain omia pönttöjä kun on saksan tuonti 93vuoden 9000CD 2.3i aut.
BMW 525iA Touring Executive
MarkusJ
"Turbo"
Viestit: 275
Liittynyt: To Elo 28, 2003 19:09
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja MarkusJ »

Keskipönttö 85--88. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14-5347 50.12 ???
Keskipönttö 89--91. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14-5362 57.86 ???
Keskipönttö 92-- (koukku putkesta oikealle). . . . . . . . 14-5372 79.72 ???

Ylläolevista vaihtoehdoista valitsisin -93 autoon alimman. Kannattaa vielä tarkastaa että mille puolelle koukku osottaa.
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

juu kattelin kans itekki..toi alimmainen on ostettuna...ei sovi!

koko pönttö on nyt paikalla olevassa "kolmion" mallinen ja Walkerin varaosaluettelo sen kyllä tunnistaa...eli toi motonetin putki ei käy kyllä tohon, nyt paikassa olevassa ei edes tommosta "koukkua" ole
BMW 525iA Touring Executive
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

jos auto on CD valkkaisin keskimmäisen. Eikös se sovi parhaiten korkeaotsaisen lyxys-CD:n valmistusvuosiin?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

peinu kirjoitti:jos auto on CD valkkaisin keskimmäisen. Eikös se sovi parhaiten korkeaotsaisen lyxys-CD:n valmistusvuosiin?
93 oli viimeinen CD korkeanokkaisen valmistusvuosi..CC loppui 91.

mut tuo täytynee käydä viel vaihtamas ja jos ei sovi ni sit walkerilta 10kertaseen hintaan

edit: juu 94 tosiaan oli.
Viimeksi muokannut Mäksä, Pe Marras 04, 2005 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BMW 525iA Touring Executive
MarkusJ
"Turbo"
Viestit: 275
Liittynyt: To Elo 28, 2003 19:09
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja MarkusJ »

Walkerin kuvastossa on 2 vaihtoehtoa 92- malleille, sekä prässätty että valssattu, jotka molemmat sopivat paikalleen. Oleellista on kiinnityskorvakkeiden paikat.
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

9-5T kirjoitti:Walkerin keskipönttö rupesi sirisemään hiukan yli 2 vuotiaana, ensi kerralla vain orkkista alle(orkkisputki ei ole sama kuin tarvike).
Vertailun vuoksi voin sanoa että CS:n alkuperäinen keskipönttö alkoi ilmoitella sisuskalujensa olevan tohjona (sirisemällä) tänä vuonna n. 10 vuotispäivänsä tienoilla.
9000CS 2,3
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

tuossa oli hyvin suurel todennäköisyydel orkkisputki ja se oli alkuperänen..auto on 93vuodelta...ajettu tosin vain noin 90tkm nyt ja suurimmaks osaks matka-ajoa
BMW 525iA Touring Executive
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Mulla on 10 vuodessa tullut 137tkm tuohon 9000:een. Toinen tarvike takapönttö laitettiin juuri alle.
Voinee sanoa että orkkisputki maksaa tuplasti ja kestää tuplasti. Makuasia sitten haluaako maksaa "kerralla vai osissa". :?
9000CS 2,3
Vastaa Viestiin