[quote="dimebak"]99:n laatikko meni remonttiin, kun mittarissa oli 323tkm. Ja sekin vain siksi, että laatikon ryhmäakselista oli lähtenyt pala (piti ääntä), kun neulalaakeri oli hitsannut kiinni. Muut laakerit oli sitten ehjiä. Kuluneita kyllä olivat sillä 4's pykälä päällä laatikko vollotti kovassa vedossa sikäli mikäli sen 99:n ohjaamomelun yli kuuli
Mutta kyllä Saabin laatikot tuntuu pitkälle kestävän. Olikohan se 120tkm ajettu kaverin Astra, kun se piti käyttää laakeriremontissa. Laatikkoon vaihdettiin vain yksi laakeri ja osineen/töineen meni 500€ eikä ollu edes merkkiliike joka huolsi

[/quote
Eiköhän noihihin ongelmiin 99-900og osalta voi syyttää hienoa HUOLTO OHJELMAA!!!

Ajettiin samoilla litkuilla tehtaalta loppuun asti,ilman öljyn vaihtoa!

Turha alkaa miettiin silloin vaihtoa ja öljyn laatua kun vika oireilee ja on jo "Housussa"
