Itse huomaa myös välillä ajatuksissaan sortuvan tuohon "toisen perässä roikkumiseen"

Jos multa kysyit, niin Ford Focus, 1.6, vajaatehoinen nuhapumppu, koitti kovasti kiirehtiä, mutta turbon "alla" joutu nöyrtymään. :Dsaab87 kirjoitti:minkähä merkkinen ajokki oli tällä sällillä?
saabkuskeille yritetää aina näyttää vaikka luonnollisesti huonostiha siin käy
Hmm, olisko sunkaan sitten kannattanut ohitella.. :-)Mäksä kirjoitti:eniten kyl harmittaa ku siin sateessa ei nähny takalasista mitään ja peileistä ei rekkaria erottanu
en minä toisen puskurissa ajanut kiinni, vaan toinen kiilas mun eteen jonka jälkeen tulleella suoralla lähdin ohittamaan molempia autoja koska tämä kiilaaja ajoi oikeassa reunassa eikä taatusti nähnyt edes tuliko joku vastaan...ja sade ei ollut mikään kova, mutta tuollaisessa tihkusateessa ei CD:een takalasista mitään näe.Jope kirjoitti:Hmm, olisko sunkaan sitten kannattanut ohitella..Mäksä kirjoitti:eniten kyl harmittaa ku siin sateessa ei nähny takalasista mitään ja peileistä ei rekkaria erottanu
Jätä kelivaraa, sanottiin siinä eräässäkin mainoksessa.
Mitä tällainen toiminta on että quottailet juttujani toiseen threadiin salaa ilmoittamatta alkuperäisessä threadissa ?Money For Nothing kirjoitti:Ois vissii joutunut ohittaan tuossa tilanteessa yhden henkilöauton ja kaks rekkaawesku kirjoitti: Edessä oli pari isompaa autoa joiden nopeus tippui melkoisesti ylämäkiin. Saavutin ne jossain ennen Saukkolaa ja jäin taakse odottelemaan ohituspaikkoja taajaman jälkeen. ohituskaistan ylämäen huipulla joku paku tuli tuhatta ja sataa kiinni takapuskuriin. Arvasin aikeet ja vedin välin hiljalleen kiinni ennenkuin ehti yrittämään ohitusta
No se nyt kyllä on tuollaisessa tilanteessa kaikkein reikäpäisin joka ohittaa toisen vastaantulevan kaistaa käyttävän perässä ja vielä tunkee perään.Tobbana kirjoitti:Kohta se reikäpää jo lähti ohittamaan kaikkia jäljellä olevia, minä lähdin ohittamaan seuraavana, ei vaan tuntunut focuksessa riittävän potku, sillä olin sen takapuskurissa kiinni jo veneyhdistelmän kohdalla, i
Eikai odotettavissa ole kuitenkaan haastetta käräjille kunnianloukkauksesta?wesku kirjoitti:Mitä tällainen toiminta on että quottailet juttujani toiseen threadiin salaa ilmoittamatta alkuperäisessä threadissa ?
Niin, minun syyhän se on, jos toisen auto ei olekaan niin nopea kuin antoi itse ymmärtää. No joo, en ollut puskurissa kiinni, mutta lähellä kuitenkin, annoin kuitenkin vaihtaa kaistaa rauhassa ohi päästyään ja jatkoin itse matkaa vastaantulevien kaistalla riittävästi päästäkseni reikäpäästä ohi, suoraa onneksi riitti.wesku kirjoitti:No se nyt kyllä on tuollaisessa tilanteessa kaikkein reikäpäisin joka ohittaa toisen vastaantulevan kaistaa käyttävän perässä ja vielä tunkee perään.Tobbana kirjoitti:Kohta se reikäpää jo lähti ohittamaan kaikkia jäljellä olevia, minä lähdin ohittamaan seuraavana, ei vaan tuntunut focuksessa riittävän potku, sillä olin sen takapuskurissa kiinni jo veneyhdistelmän kohdalla, i
Näin onFirges9000 kirjoitti:Parempi pitää se törppö edessä, seurata perässä ja katsella "mestarin" menoa![]()
Joo hyvä kun on jarrut. Tänään tuli matkaan viivästystä kun perään osui joku (nopeampi?) vw poloinen. Tonnariin ei tullut ainakaan pikatutkimuksen perusteella mitään mutta peräänajajan puskuriin tuli jonkinmoinen muodonmuutos. No ehkä tyyppi oppi että kantsii olla valppaana eikä todellakaan kannata puhua kännykkään levyjarrullisen auton perässä ajaessaFirges9000 kirjoitti:Mun Saabissa onkin levyjarrut.![]()
Käytän niitä joskus, että hitaampi, persiissä roikkuja pääsee ohitseni.![]()
Parempi pitää se törppö edessä, seurata perässä ja katsella "mestarin" menoa![]()
öh... en?Rommitommi kirjoitti:Siis käsitinkö ihan oikein? Tunget etee, jos joku haluaa mennä sua nopeammin ja on uskaltanut lähteä sua ennen ohittamaanColtti kirjoitti:Kyllä se silti on hyvän tavan mukaista, että ensin ohittaa ne, jotka on jonon etummaisena... Välillä kyllä menee hermot ja tulee tehtyä samantapaisia liikkeitä.
![]()
![]()
kaikenlaisia sällejä se leipäkin elättää