Time for service ilmoituksen nollaus? [Nollattu]

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
hz81
"Hölösuu"
Viestit: 2702
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 17:27
Paikkakunta: Etelä-Savo

Time for service ilmoituksen nollaus? [Nollattu]

Viesti Kirjoittaja hz81 »

Eli miten tuo tehdään? Eivät olleet huollossa nollanneet. Olen koettanut haulla mutta en vain löydä tulosta. Ja esim. se että painetaan Clear-nappia kerran ja heti toisen kerran 8 vai oliko se nyt 10 sekuntia yhtä jaksoisesti ja kuuluu, ping pong. Ei auta! Autodata antoi tämän neuvon.
Viimeksi muokannut hz81, Ma Marras 07, 2005 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Painat niin kauan sitä clearia, että näyttöön tulee teksti SERVICE. Ei kannata sekundaattorilla ottaa aikaa :lol:

Eski
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Kokeile nyt vielä painaa sitä nappia yhtäjaksoisesti niin kauan, että ensin antaa "Cleared" ja sitten vielä piippaukset ja "Service"
BMW 320dA Coupe LCI
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Muistan, että joskus "kauan" aikaa sitten, joku valitteli, että ei nollaannu vaikka kuinka kauan nojailee nappiin. En muista miten sen episodin sitten loppujen lopuksi kävi.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

peinu kirjoitti:Muistan, että joskus "kauan" aikaa sitten, joku valitteli, että ei nollaannu vaikka kuinka kauan nojailee nappiin. En muista miten sen episodin sitten loppujen lopuksi kävi.
Joskus voi käydä näin. Jos 10 sekuntiin ei ole tapahtunut yhtään mitään, niin kannattaa ottaa sormi pois nupilta ja yrittää uudemman kerran.

OG9-3:ssa sentään pystyy vielä poistamaan huoltoilmoitukset itse, mutta kun huolto unohti nollata Sport Sedanin "Oil quality" -lukeman, niin sitähän ei sitten itse enää pystynytkään nollaamaan, vaan jouduin tänään käyttämään auton nollautettavana :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Mun edellinen ylikolmonen lopetti herjaamisen meikäläisen ajomäärillä parissa päivässä.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Niin ja jos bensakolkki alkaa valittamaan "Check oil level" niin sekään ei korjaannu kuin TECH:llä :) Dieselautojen valitusta - kokemuksen mukaan :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

peinu kirjoitti:Muistan, että joskus "kauan" aikaa sitten, joku valitteli, että ei nollaannu vaikka kuinka kauan nojailee nappiin. En muista miten sen episodin sitten loppujen lopuksi kävi.
Meikäläisellä kyllä nollaantui kun alkoi herjaamaan huoltoa jo 108tkm kohdalla, eikä sittemmin herjannut reiluun 2tkm kunnes pääsin huoltoon.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
hz81
"Hölösuu"
Viestit: 2702
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 17:27
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja hz81 »

Eski kirjoitti:Painat niin kauan sitä clearia, että näyttöön tulee teksti SERVICE. Ei kannata sekundaattorilla ottaa aikaa :lol:

Eski
Pitänee koettaa huomenissa kun autoa tarttee.. ei jaksa tuonne sateeseen varta vasten lähteä näppäilemään. Kerron sitten kuinka kävi. Onko muuten väliä onko autossa vain virrat päällä tai pitääkö olla käynnissä?
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
hz81
"Hölösuu"
Viestit: 2702
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 17:27
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja hz81 »

hz81 kirjoitti:
Eski kirjoitti:Painat niin kauan sitä clearia, että näyttöön tulee teksti SERVICE. Ei kannata sekundaattorilla ottaa aikaa :lol:

Eski
Pitänee koettaa huomenissa kun autoa tarttee.. ei jaksa tuonne sateeseen varta vasten lähteä näppäilemään. Kerron sitten kuinka kävi. Onko muuten väliä onko autossa vain virrat päällä tai pitääkö olla käynnissä?
No pitihän se lähteä koettamaan kun emäntä yllytti... :D
Eli nollattu on, eli meni siten että ensin painetaan kerran nappia, sitten toisen kerran jätetään se nappi pohjaan, ensin tulee hetken päästä ilmoitus CLEARED jolloin kaikki Sidin-tiedot nollautuu ja heti kohta toinen ilmoítus että SERVICE. Kiitokset taas avusta.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Sellasia ne naiset on. Pakottaa kaikenlaiseen :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

peinu kirjoitti:Sellasia ne naiset on. Pakottaa kaikenlaiseen :)
Joo, mutta harvemmin mihinkään kivaan :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin