Mistä saa tämän tyylisiä housuja ihmismäiseen hintaan? Tarkoitan lähinnä tuon mallisia, nuo lahkeissa olevat killuttimet eivät ole pakolliset

Tuo on käynyt mielessä, mutta kun ei tahdo tuo neula ja lanka oikein pysyä kädessäHessu kirjoitti:Itse tekemällä? Joskus hamassa 90-luvun puolivälissä tein budjettiratkaisun: Ratkoin farkun puntista sivusauman auki ja lisäsin kiilan samanväristä denimiä toisista loppuunkuluneista byxornoista. Kyllä on trumpettia mutta enpä ole niitäkään pahemmin käyttänyt
On jo kokeiltu, mutta ei löydy ainakaan täältäpäin..9000CS kirjoitti:Kirpputoreja kiertämään vaan
Mä voin tehdä sulle sellaiset jos lupaat, että saan laittaa foorumille iiiison kuvan susta ne housut päällä?sponde kirjoitti:http://www.johnnywinter.net/images/disc ... intx_l.jpg
Mistä saa tämän tyylisiä housuja ihmismäiseen hintaan? Tarkoitan lähinnä tuon mallisia, nuo lahkeissa olevat killuttimet eivät ole pakolliset
Itse asiassa ei, on sitä paljon hullumpiakin asioita tullut tehtyäAerochick kirjoitti:Mä voin tehdä sulle sellaiset jos lupaat, että saan laittaa foorumille iiiison kuvan susta ne housut päällä?![]()
Ei paha diili?
pukuompelijaopiskelijaretku myös käytettävissäAerochick kirjoitti:Mä voin tehdä sulle sellaiset jos lupaat, että saan laittaa foorumille iiiison kuvan susta ne housut päällä?sponde kirjoitti:http://www.johnnywinter.net/images/disc ... intx_l.jpg
Mistä saa tämän tyylisiä housuja ihmismäiseen hintaan? Tarkoitan lähinnä tuon mallisia, nuo lahkeissa olevat killuttimet eivät ole pakolliset![]()
Ei paha diili?
Jo toinen housujen tekijäsaab87 kirjoitti:pukuompelijaopiskelijaretku myös käytettävissä
ottaen huomioon materiaalimaksut niin ei varmasti kovinkaa kallista. vedoten siihen että olen opiskelemassa alaa, olen vielä halpa ja yksinkertainen, siksi parassponde kirjoitti:Jo toinen housujen tekijäsaab87 kirjoitti:pukuompelijaopiskelijaretku myös käytettävissäMutta ekassa viestissä jo sanoin että "ihmismäiseen hintaan", paljonko tällasista pitäis maksaa
Tottakai pidän, jos nyt ette tahallaan tee niistä semmosia ettei niitä kehtaa pitää missäänsaab87 kirjoitti:jos lupaat iha saletisti pitää ni äkkiäkös myö aerochickin kanssa siule tuommoset housut repästää
Siis..... eihän niistä saa kun sellaiset, ettei kehtaa niitä pitää missään?sponde kirjoitti: Tottakai pidän, jos nyt ette tahallaan tee niistä semmosia ettei niitä kehtaa pitää missäänAika leuhkaa mennä sitte semmosilla rock-baariin
Nojoo, siis ei niitä ihan normaaliolosuhteissa voi pitääkään, hulluksihan kaikki luulee täällä vähän pienemmällä paikkakunnallaAerochick kirjoitti:Siis..... eihän niistä saa kun sellaiset, ettei kehtaa niitä pitää missään?
kaikkee saa tehä ku pokka pitää.. miun pukeutumiseen onki totuttu, ku oon paikallisista hörhöistä se hörhöin.sponde kirjoitti:Nojoo, siis ei niitä ihan normaaliolosuhteissa voi pitääkään, hulluksihan kaikki luulee täällä vähän pienemmällä paikkakunnallaAerochick kirjoitti:Siis..... eihän niistä saa kun sellaiset, ettei kehtaa niitä pitää missään?Mutta niissä ois asennetta ku lähtee vaikka baariin