Sopi tuohon videon henkeen. Eikä se mikään huonompi artisti ole. Eikä se Take Thatin biisikään mikään huono ole minkä videossa ne poijjaat pomppii mustavalkoisena vesisateessa karvaulsterit päällä, vaikka onkin sanoitettu 15 minuutissa.
Mä näin tuon videon ekan kerran varmaan noin kuukausi sitten. Nautin eräässä jyväskyläläisessä hotellissa aamiaista, kun siellä olleesta töllöstä tuli MTV:n aamushow. Video lähti pyörimään ja mä olin että "mitä vit...?!" Tosi makeeta! Pelasti mun päiväni!
Parasta videossa oli tietty toi Saab. Musa sitten oli ihan "Scheiße":a Silti hatunnoston arvoinen suoritus Robbielta.
niinpä... on se niin seksikäs..... SIIS SE 95:nen
miten noita 95:sia on oikein tehty, kun en ollu tietoinen ollenkaan, että noin vanhoja on edes olemassa... .. mutta opiskellaan
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
turkkaki kirjoitti:niinpä... on se niin seksikäs..... SIIS SE 95:nen
miten noita 95:sia on oikein tehty, kun en ollu tietoinen ollenkaan, että noin vanhoja on edes olemassa... .. mutta opiskellaan
Robbie näyttäis ajelevan -68:lla... 95 tuli markkinoille jo 1959.
turkkaki kirjoitti:niinpä... on se niin seksikäs..... SIIS SE 95:nen
Joo, ei toi Robbien seuralainenkaan ole hassumpi. Kyllähän tuollaisen voisi ottaa kartanlukijaksi, vaikka tulikin viime viikolla ostettua autonavigaattori