Kaikkia on tullu kuultua joo ..mutta PARAS oli kun jätkä tarttu mua (kun olin lähös) kädestä "-Mihin sä viet mua" surkea ilme kasvoillaan Hämmennyin ja äidin vaistot heräsi että piti sille kiva olla edes ulko-ovelle asti
Juhanalla oli aika hyvä:
"-Lähet sä nojailee vai käytätkö enemmin seinää"
no joo oli wanha juu
toi uunon mersu-avaimet hukassa on hyvä mahtaisko tehota orkkis 900 vieressä
Parempi jättää kyllä noi "mennään naimaan" jutut sinne festareille pikkup****ille
Kuskille muuten varmaan "lohkee" usein..ainakin omasta kokemu....jos Saabbi vaan oli
Se on aika vakio että menee sätkän kans jonkun tytön luo ja sanoo "tulen jos annat" Itse en oo kyllä tuolla konstilla saanut ikinä muuta kuin sitä tulta
Vitsikirjasta luettua:
- Onko neiti vailla hyvää seuraa?
- En!
- Hyvä, ottakaa sitten minut!
MMmm.. muutamia on itse tullut kokeiltua ja muutaman uhriksi itse joutunut.....
"Määä Rrrraakastan sua" kokeiltu sopivassa humalassa <2.5 promillea laivalla seuraavana päivänä (korkeesta polviasennosta tietty). Muija meni ensin hieman sanattomaksi..... sen jälkeen kysyi olenko hullu? vastasin tietty että joo o. tästä 4min päästä ja syvällisen keskustelun jälkeen muija viel oikeesti lämpes. Ihme juttu
Kerran joku satunnainen muija tuli baarissa minulta kysymymään " tarjootko paukun" Siis mitä HE******ä. Katsoin helken muijaa ja tokasin että luuleeko muija nyt hiukan liikoja ittestään? jälleen hetkellisen keskustelun jälkeen muija nöyrtyi ja kävi ostamassa minulle kaljan .
Johny kirjoitti:MMmm.. muutamia on itse tullut kokeiltua ja muutaman uhriksi itse joutunut.....
"Määä Rrrraakastan sua" kokeiltu sopivassa humalassa <2.5 promillea laivalla seuraavana päivänä (korkeesta polviasennosta tietty). Muija meni ensin hieman sanattomaksi..... sen jälkeen kysyi olenko hullu? vastasin tietty että joo o. tästä 4min päästä ja syvällisen keskustelun jälkeen muija viel oikeesti lämpes. Ihme juttu
Kerran joku satunnainen muija tuli baarissa minulta kysymymään " tarjootko paukun" Siis mitä HE******ä. Katsoin helken muijaa ja tokasin että luuleeko muija nyt hiukan liikoja ittestään? jälleen hetkellisen keskustelun jälkeen muija nöyrtyi ja kävi ostamassa minulle kaljan .
Minnuu ei onneks voi iskee ku kirveellä, vasaralla yms.... no ehkä saattaa saabille ja saabistille lämmetä jos hyvin käy
e0000333 kirjoitti:
Nykyisen vaimokkeen tavatessani ei suusta tullut kyllä mitään.
Auki se kyllä oli.... Kai se niin on, ettei aina tarvi sanoa mitään...
Noh, otat sitten seuraavassa elämässä jonkun hyvännäköisen...
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti