
Saakohan saabiin...
En saanut linkkiä, mut koni.com ja paina naista
112 tkm mittarissa ja takaiskarit vaihdettu (vuoti) 10tkm sitten. Etupää aivan loppu uudet jouset ja iskarit pitäisi laittaa. Etupäässä lähinnä keinumista ja pito ongelmaa.juhokare kirjoitti:Se jäi kysymättä, että miten teillä muilla -98-00 vuosimallin 9-3 turbon omistajilla on alustat kestäneet kilometreissä? Tarkoitan siis ihan vakioalustaa. Olisi hyvä syy vaihtaa sitten, jos entinen alkaa antamaan periksi.Kilometrejä on 110 000km kasassa tällä hetkellä.
Muistaakseni vähän aikaa sitten taas jälleen kerran oli keskustelua OG9-3/NG900:n alustoista, että joillakin olisi kestäneet muistaakseni n. 200 000 kilometriin.
Itse tilasin pari päivää sitten täältä. https://www.partsforsaabs.com/ Hinta kuluineen saman verran kun Suomessa halvimmilla jälleen myyjillä ja mukaan tulee 4 Powerflexin puslaa jotka maksavat n. 100€.juhokare kirjoitti:Muistin väärin, ja sekoitin kytkimeen.ProCaarista sanoivat tosiaan, että siinä 70-120 tkm välillä alkaa takaiskarit vuotamaan. Pitäisi varmaan ensi huollossa katsottaa huoltajilla takaiskarit.
Mistä muuten olette tilanneet näitä Koneja mm.?
Noilla sivuillahan pystyy valitsemaan oikealta valuutaksi euron eli näkee hinnat suoraan euroissa. Myös toimitusmaksujen hinnat näkee euroissa.juhokare kirjoitti:Niin, ja paljonko on Iso-Britannian punta euroissa? Onko se jotain ehkä n. 0,7 vai jopa 1,5?
juhokare kirjoitti:Muistin väärin, ja sekoitin kytkimeen.ProCaarista sanoivat tosiaan, että siinä 70-120 tkm välillä alkaa takaiskarit vuotamaan. Pitäisi varmaan ensi huollossa katsottaa huoltajilla takaiskarit.
Mistä muuten olette tilanneet näitä Koneja mm.? Koni Sport Kit pitäisi olla peruspaketti omaan autooni, mutta oliko näin, että Bilsteinin Sportit tai Sprintit olisivat halvemmat, mutta laadultaan samaa tasoa? Ja sitten Einbach (vai miten se kirjoitetaan) kiinnostaisi myös aikalailla, ja miksei Sachsin jotkut Sportit.Mistä näitä saisi jopa klubihintaan - vai onko sellainen edes mahdollista vielä?
Ja Riku taisi mainita, että laadukkaammat merkit kestäisivätkin jopa n. 200 000 km.
Eli ei se kovin huono sijoitus olisi, jos stagettaisi omaani ensi keväänä vielä lisäksi, kun pitoakin alkaa jo olemaan, niin pysyisi stabiilimpanaSaabbaani.
Ootko pannut uretaanipuslat ??tevisu kirjoitti:Omassa og9-3:ssa iskarit+jouset vaihtuivat 106tkm kohdalla, jolloin takaiskarit vuosivat ja olivat ihan loppu.
Tilalle laitoin SachsPerformanceSetin (iskarit+jouset) -30mm. Ihan mukava paketti, mukava nimenomaan - ei kova.
Samalla laitettiin tosiaan nuo PU-puslat. PCS:n Rikun suosituksen mukaan. Joku paikka jäi ilman PU-puslia, mutta "kriittiset" paikat käytiin läpi. Muutosta hieman vaikea sanoa, kun ei tiedä mikä meni alustasarjan piikkiin ja mikä PU-puslien.nerola kirjoitti: Ootko pannut uretaanipuslat ??
Jos niin muuttuiko miten?
Olen itse tilannut paljon osia Elkpartsista ja palvelu on ollut aivan loistavaa. Tavarat tulevat nopeasti postin välityksellä (yleensä toimitukset tullut vajaasta viikosta kahteen) ja rahtikulut eivät ole suuret. Uskon että Parts for Saab on myös hyvä firma. Molemmat sijaitsevat Englannissa. Ja jos tietää mitä haluaa, niin ei niitä tarvitse palauttaa. Tuotekoodit samat kuin vaikka täällä. Ei muuta kuin ostoksille.juhokare kirjoitti:Onko tuo luotettava firma, ja onko palvelu pelannut, ja missä päin Eurooppaa tämä firma sijaitsee? Kauanko osien saaminen tilauksesta kestää? Onnistuuko myös tavaroiden palauttaminen, jos eivät olisi kelvollisia?