Peruutusvalojen johdot, 900c vm-88
Peruutusvalojen johdot, 900c vm-88
Katkaisijalta lähtee kaksi johtoa, toinen valkoinen ja toinen sini-valkoinen, menee kumpikin vasemman puolen pakkivalolle. Osaako joku keroa, että miksi? Ja mistä menee johto oikean puoleiselle valolle? Pitäis nimittäin saada pakkivalot toimintaan leimakonttorille vietäessä.
pakkivalokytkimeltä valkoinen menee takavaloille. sinivalkoinen menee sulakerasialle ja siitä eteen sivuperuutusvaloille, mikäli ne on käytössä.
Valkoinen johto siis menee takavaloille. Toiselta takavalolta johto vielä jatkaa toiselle. En nyt ole varma, kumman luona se haarautuu. Muistelen, että tosa mun 900i 5D:ssä se olisi haarautunut vasemmanpuolen pakilta.
Valkoinen johto siis menee takavaloille. Toiselta takavalolta johto vielä jatkaa toiselle. En nyt ole varma, kumman luona se haarautuu. Muistelen, että tosa mun 900i 5D:ssä se olisi haarautunut vasemmanpuolen pakilta.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Kytkiksen mukaankin näyttäisi menevän ensin vasemmalle valolle ja sieltä oikealle.Mertmi kirjoitti:pakkivalokytkimeltä valkoinen menee takavaloille. sinivalkoinen menee sulakerasialle ja siitä eteen sivuperuutusvaloille, mikäli ne on käytössä.