Ei vaan tarkoitan nimenomaan sitä Vanajan teliä, jota on käytetty Sisun 6X2 ja 8x2 malleissa. Tunnetaan muuten maailmalla nimellä Skandinaavinen teli.Tuha kirjoitti:Tässä tarkoitetaan telivetoista esim. 6x4 mallia, josta vedon saa katkaistua teliltä joka on tässä tapauksessa myös vetävä ja akselin saa nostettua ylös.Olli Kinaret kirjoitti:Osaako SISU nostaa vetoakselin??? No tuo oli jo jotain uutta. Kerro toki lisää. Milloin tuollaista toimintoa tarvii?? Ei nyt itelle tuu heti mieleen tilannetta jossa pitäis saada vetari ylös (paitsi tietysti renkaan vaihto tien varressa).
Sisu teki muuten jossain välissä muutaman 10X2 ja 10x4 mallin. Näissä viisiakselisissa autoissa neljä akselia oli nostettavia. Luonnollisesti kuitenkin vain kolme yhtäaikaa.
 
 Näille autoille sallittu maksimikuorma taisi louhoskäytössä olla jotain 50 tonnin luokkaa. Maantiellä kuitenkin "vain" 38 tonnia.
 
   
   
  
 Scania on siistein. Eikä se ole homma eikä mikään virittää Scaniaa. Sen minkä tehossa sitten voittaa voi huoletta laittaa joka vuosi uuteen turboon, se kuulemma loppuu vuodessa ainakin mitä tiedän Roissa olevasta sora-Scaniasta. Mutta mitä siitä hyötyy; ainaki sen, että esim. Napsun ylämäessä täysi soralasti päällä ko. Scania ei hyydy kuten henkilöautot
 Scania on siistein. Eikä se ole homma eikä mikään virittää Scaniaa. Sen minkä tehossa sitten voittaa voi huoletta laittaa joka vuosi uuteen turboon, se kuulemma loppuu vuodessa ainakin mitä tiedän Roissa olevasta sora-Scaniasta. Mutta mitä siitä hyötyy; ainaki sen, että esim. Napsun ylämäessä täysi soralasti päällä ko. Scania ei hyydy kuten henkilöautot   
 
 
 